TheDeadbushNL Niet Verified 30 mei 2014 5 1 80 2 mei 2015 #81 @Kogetsoo ik heb een leuke vraag!!! wat is je grootste blunder op de haunted?
K Kogetsoo Guest 2 mei 2015 #82 Leuke vraag! Alvast mijn antwoord: Een mislukte deal. Ik zou 500 tokens krijgen voor een enchanted pick. Maar die heb ik nooit gekregen, dus pick kwijt. :( Daarna werd ik al snel moderator en blundervrij. :) Groeten, Koge
Leuke vraag! Alvast mijn antwoord: Een mislukte deal. Ik zou 500 tokens krijgen voor een enchanted pick. Maar die heb ik nooit gekregen, dus pick kwijt. :( Daarna werd ik al snel moderator en blundervrij. :) Groeten, Koge
TheDeadbushNL Niet Verified 30 mei 2014 5 1 80 4 mei 2015 #83 Kogetsoo zei: Leuke vraag! Alvast mijn antwoord: Een mislukte deal. Ik zou 500 tokens krijgen voor een enchanted pick. Maar die heb ik nooit gekregen, dus pick kwijt. :( Daarna werd ik al snel moderator en blundervrij. :) Groeten, Koge Click to expand... lol
Kogetsoo zei: Leuke vraag! Alvast mijn antwoord: Een mislukte deal. Ik zou 500 tokens krijgen voor een enchanted pick. Maar die heb ik nooit gekregen, dus pick kwijt. :( Daarna werd ik al snel moderator en blundervrij. :) Groeten, Koge Click to expand... lol