verbrand je je tong dan niet :ppapierificeren, versnipperen, koken in HEEL HEET kokend water, en dan opdrinken..
eZ
verbrand je je tong dan niet :ppapierificeren, versnipperen, koken in HEEL HEET kokend water, en dan opdrinken..
eZ
Simpel: ik vraag aan dora haar RUGZAK om die deur in te ruilen voor een taart
lolmalen tot fijn houtzaagsel en dan mixen in een milkshake (elke dag een beetje)
ik heb nog een beter ideetje ik verbrand het hout en het as mix ik in mijn milkshake
nadat het is afgekoeld slimpie, met wat thee erdorheen, en HEEL VEEL suikerverbrand je je tong dan niet :p
of koffienadat het is afgekoeld slimpie, met wat thee erdorheen, en HEEL VEEL suiker
Wat als ik allergisch ben voor deuren o_OJe moet de deur opeten. ;)
Groeten,
Koge
das makkelijk je pakt een bord je snijdt een stukje taart je legt het stukje op je bord dan pak je je mes en vork en dan eet je het opDe vragen worden steeds interessanter, een handschoen, nu een deur. Wat komt hierna? Hoe eet je een taart op? xD
Doe niet zo moeilijk, stop je gezicht er gewoon in xDdas makkelijk je pakt een bord je snijdt een stukje taart je legt het stukje op je bord dan pak je je mes en vork en dan eet je het op