jha ik heb een ticket voor mijn verjaardag gekregen maar ik was ziek dan ging ik vanuit Italië naar Londen en dan terug naar Italië. ;) ik heb ie aan een vriend gegeven die ook graag wou... omdat ik niet konWas je anders wel gegaan?
Mvg,
Rutger
jha ik heb een ticket voor mijn verjaardag gekregen maar ik was ziek dan ging ik vanuit Italië naar Londen en dan terug naar Italië. ;) ik heb ie aan een vriend gegeven die ook graag wou... omdat ik niet konWas je anders wel gegaan?
Mvg,
Rutger
Dan vind ik dat jij hem verdient ;)jha ik heb een ticket voor mijn verjaardag gekregen maar ik was ziek dan ging ik vanuit Italië naar Londen en dan terug naar Italië. ;) ik heb ie aan een vriend gegeven die ook graag wou... omdat ik niet kon
jha ik heb een ticket voor mijn verjaardag gekregen maar ik was ziek dan ging ik vanuit Italië naar Londen en dan terug naar Italië. ;) ik heb ie aan een vriend gegeven die ook graag wou... omdat ik niet kon
jep ik zou graag gaan! :pDat is jammer, maar wel een excuus om volgens jaar te gaan ;).
Mvg,
Rutger
haha als jij uit je bed komt kun je hem als dekentje gebruiken :p "uit mijn bed" :DIk ga niet smeken maar ik zou hem graag willen want ik heb gwn skilzzzzz :p
Haha :Dhaha als jij uit je bed komt kun je hem als dekentje gebruiken :p "uit mijn bed" :D