Hauntedmc bouwteam sollicitaties - voorjaar 2016.

• Topicstarter Deleted member 3363
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Haunties,

Lees deze thread zorgvuldig; ik zal uitleggen hoe we omgaan met de sollicitaties.

HauntedMC heeft een grote behoefte aan talentvolle, vriendelijke en toegewijde individuen als bouwers. Potentiële bouwers worden geacht om loyaal, hardwerkend, in staat om zelfstandig problemen en binnen een groep op te lossen, advies te geven, aansluiten op de persoonlijke niveaus met onze gemeenschap en last but not least: regelmatig actief online.

Uiteraard moet je ook genieten van de taak als een potentiële bouwer.

Ikzelf, en de bouwteam coördina van de server, zullen elke aanvraag individueel grondig bekijken en behandelen. Je huidige rang zal geen enkele invloed hebben op het verkiezingsproces: het is aan jou om zo goed mogelijk een pitch te maken!

Alle nieuwe bouwers zullen worden toegewezen aan één van de bouwteam coördina, als mentor: xEvilCraftx en Remymine.
Wij zullen jullie helpen en aansturen in een proefperiode van één maand.

Wij willen deze bouwerfuncties naar de meest verdienstelijke mensen zien gaan, en dat is wat we hopen te bereiken!

Meer informatie is hier bij het sollicitatie-forum te vinden: https://haunted-mc.com/threads/bouwteam-sollicitaties.13380/

Veel succes toegewenst aan de kandidaten!

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx & Het HauntedMC Team

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen
D

Deleted member 3363

Guest
Danny je hebt geen leven als je dat blokje voor blokje hebt geplaatst, sorry hoor.. Zoveel blokjes 0-0
Tja. Daarom zoeken we ook mensen met WorldEdit en Voxel ervaring. Met de hand duurt veelste té lang, en is op de lange termijn niet efficient. ;)

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
Tja. Daarom zoeken we ook mensen met WorldEdit en Voxel ervaring. Met de hand duurt veelste té lang, en is op de lange termijn niet efficient. ;)

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx
en als je nou nog geen ervaring hebt, maar het wel kan leren?

Tzyc

Niet Verified
25 mrt 2016
2
2
57
23
http://prntscr.com/ann8n6 Atm bezig met mijn eigen custom made terrein. Alleen me computer gister kapot gegaan dus volgende week pas weer verder (screen genomen op mijn broertjes zijn pc)

DannyPX

Niet Verified
23 feb 2015
49
42
149
Danny je hebt geen leven als je dat blokje voor blokje hebt geplaatst, sorry hoor.. Zoveel blokjes 0-0
Nou op die server heb je geen WorldEdit en Voxel, tenzij je hoge rank hebt.
Btw dat was nog niks, zie dit -> http://prntscr.com/ano828

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx
Idd dat klopt, ik zit er over na te denken om me te solliciteren

• Like
Reactions: Deleted member 3363

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
ik ga over een paar dagen soliciteren :D
heb nog geen goeie screens als portofolio

Justin1606

Niet Verified
4 apr 2016
0
0
23
Hallo Haunties,

Lees deze thread zorgvuldig; ik zal uitleggen hoe we omgaan met de sollicitaties.

HauntedMC heeft een grote behoefte aan talentvolle, vriendelijke en toegewijde individuen als bouwers. Potentiële bouwers worden geacht om loyaal, hardwerkend, in staat om zelfstandig problemen en binnen een groep op te lossen, advies te geven, aansluiten op de persoonlijke niveaus met onze gemeenschap en last but not least: regelmatig actief online.

Uiteraard moet je ook genieten van de taak als een potentiële bouwer.

Ikzelf, en de bouwteam coördina van de server, zullen elke aanvraag individueel grondig bekijken en behandelen. Je huidige rang zal geen enkele invloed hebben op het verkiezingsproces: het is aan jou om zo goed mogelijk een pitch te maken!

Alle nieuwe bouwers zullen worden toegewezen aan één van de bouwteam coördina, als mentor: xEvilCraftx en Remymine.
Wij zullen jullie helpen en aansturen in een proefperiode van één maand.

Wij willen deze bouwerfuncties naar de meest verdienstelijke mensen zien gaan, en dat is wat we hopen te bereiken!

Meer informatie is hier bij het sollicitatie-forum te vinden: https://haunted-mc.com/threads/bouwteam-sollicitaties.13380/

Veel succes toegewenst aan de kandidaten!

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx & Het HauntedMC Team

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen

WolfbitingSheep

Niet Verified
22 dec 2015
114
11
114
België, Oost-Vlaanderen
Jammer dat de sollicitaties zo laat beginnen. Een 3-tal maanden geleden zou ik erg graag bouwer geworden zijn maar ik bouw nu aan mijn eigen server... Veel succes iedereen :P (en Danny, man, nice build xD)

Status
Niet open voor verdere reacties.