oke oke hackers werken zo:Jullie vragen waarschijnlijk af waarom pvp zo verandert is ? dat is gewoon tegen al die hack clients en zo voort en dat vind ik persoonlijk goed. Maar ze zouden het beter anders oplossen. Omdat een stone axe nu beter is.
Ik vind 1.9 echt NIET leuk -_- #1.9MoetWegHe mensen zoals velen van ons weten is 1.9 uit en zijn er al een paar servers half 1.9 ik vroeg me af wat vinden jullie van 1.9?
Idd...Laten we eerst even de positieve punten bekijken:
-
Mvg,
Maximjc
Ik wacht ng steeds op de posetiefe punten maar ik zie niets :/Idd...
Die zijn er NIET en ze zullen NOOIT komen :PIk wacht ng steeds op de posetiefe punten maar ik zie niets :/
1.9 word pas echt fijn als je optifine mee kan spelen dan is de lag heel snel voorbijkan aan mijn computer liggen, maar 1.9 lagged super erg
nieuwe end 1 een groot positief punt de elytra 2 handen nu heb je dr al 3 en weer nieuwe building blocksOw xD ^^
Zijn dat eindelijk dan de posetiefe punten :)nieuwe end 1 een groot positief punt de elytra 2 handen nu heb je dr al 3 en weer nieuwe building blocks
Kettingbotsing op de A4Ik denk niet dat die nog zullen arriveren ;)
Niet echt dia sword slaat sneller :PBekijk bijlage 4524
Prut, de PvP is gewoon waardeloos. Stone Axe beter dan een Diamond Sword... Im so frikkin done.