Weet je of de bouwer 'r al zijn? ;p
Druk bezig geweest vandaag met het spawngebied (incl ABCDEF mijn) met @walk3n_fridge
Alles is nog wat ruw, later gaan de bouwers verder met de detail en terraforming van de map.
@Datdus Heb vroeger veel prison gespeeld dus als je nog iemand nodig hebt die ergens mee moet helpen weet je dat ik altijd open sta om te helpen! :)
Dat komt goed uit want één van de dingen die we willen toevoegen zijn 'gangs'. Oftewel groepen waarbij je je kan aansluiten.Hype Hype Hype! BtchPlease en Tri Squadz heeft er zin in :D
VERIE MOOIE TEKENING en je kan mooi schrijven doej :)
Wat ideeën over de spawn van de nieuwe prison server. Je start als nieuweling in een veilig gebied waar je ongestoord het spel kan leren tot rank F waarna je de open wereld in moet naar de andere prisons. In het spawn gebied zit ook de party mine, een farm , een pvp arena en een pvp mine.
Wat denken jullie?
Zoiets kreeg ik ook al binnen van Gwen via conversatie. Ik ben beschikbaar!!Elke prison krijgt zijn eigen biome en the.
We zijn nu nog hard bezig met opbouwen maar ervaren spelers zullen later zeker nodig zijn. ;)
Ik had dit nog niet gezien, maar dit is gruwlijk o.O!
Druk bezig geweest vandaag met het spawngebied (incl ABCDEF mijn) met @walk3n_fridge
Alles is nog wat ruw, later gaan de bouwers verder met de detail en terraforming van de map.
Ze zijn er druk mee bezig.Uitkomst bekend?? Ik heb zo'n idee dat het dit weekend is maar dat denk ik dan weer ;)
Indd maar dat geeft niks aan over wanneer het uitkomt maar had net op ts met Ritch gesproken dus laatmaarZe zijn er druk mee bezig.