Help? geen acc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank!

Niet Verified
22 okt 2015
0
0
20
26
ik heb geen account kan iemand mij daarmee helpen het is namelijk zeer vervelend ik kan geen /tokens doen enzovoort mijn minecraft naam is: vulkaanjongen beadnkt voor het helpen.

Frank!

Niet Verified
22 okt 2015
0
0
20
26
Wat bedoel je met geen account?

Groeten,
Koge
Ik kan geen tokens ontvangen of uitdelen en ook niet kijken of ik tokens heb ik heb het hierover de survival wereld. als ik /tokens doe dan zegt hij dat ik geen haunted account heb.. wilt u dit alstublieft oplossen zodat ik weer met tokens verder kan survivalen. ik heb geen cracked minecraft ik heb gewoon voor mijn minecraft betaald.

D

Deleted member 3363

Guest
Op NameMC staat jouw naam als "Unmigrated". Ik weet niet precies wat het inhoud. https://nl.namemc.com/s?Vulkaanjongen
Simpel gezegd: Een unmigrated account is een account die als gebruikersnaam geen e-mail adres heeft, maar letterlijk een gebruikersnaam (e.g je in-game gebruikersnaam). Op account.mojang.com/migrate kan je je account 'emigreren' naar je Mojang account. Als je je account heb geëmigreerd moet je voortaan inloggen met het door jou opgegeven e-mail adres in plaats van je gebruikersnaam. Het klinkt erg complex, maar is eigenlijk best makkelijk te begrijpen. :P

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

Frank!

Niet Verified
22 okt 2015
0
0
20
26
ik heb nu mijn minecraft account gemigreerd ofzo maar ik kan nog steeds iet /tokens doen

K

Kogetsoo

Guest
Klopt, is een database issue. We zullen zoeken naar een oplossing. Geduld, alsjeblieft ;)

Groeten,
Koge

ik heb nu mijn minecraft account gemigreerd ofzo maar ik kan nog steeds iet /tokens doen
hoe log je in? met email of de gebruikersnaam
als het met email gebeurt heb je het acc omgezet naar mojang en met gebruikersnaam is het nog een oud account

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen
hoe log je in? met email of de gebruikersnaam
als het met email gebeurt heb je het acc omgezet naar mojang en met gebruikersnaam is het nog een oud account
ik doe altijd meet mail maar je kan ook met IGN doen

Status
Niet open voor verdere reacties.