Instagram : Marakoekje
Kik : PandabeertjeMara
Twitter : HauntedMaaraa[/QUOTE
Kik?
kik is een soort whatsapp maar dan zonder dat je je nummer gebruikt maar een nickname, je kunt er dus gewoon communiceren met mensenWat is kik?
een soort whatsapp met meer functies ofzo, nog nooit gezien bij iemand, wel her en der ooit over gehoord :PWat is kik?
kik heeft niet meer functies en de foto is niet terug te halen als die eenmaal bekeken iseen soort whatsapp met meer functies ofzo, nog nooit gezien bij iemand, wel her en der ooit over gehoord :p
dus eigenlijk is het gewoon de slechtere goedkopere variant van whatsapp puur voor mensen die liever een nickname gebruiken dan per telefoonnummer xDkik heeft niet meer functies en de foto is niet terug te halen als die eenmaal bekeken is
je snapt hem. had het zelf 3 dagen daarna verwijderd. was gewoon niet nuttigdus eigenlijk is het gewoon de slechtere goedkopere variant van whatsapp puur voor mensen die liever een nickname gebruiken dan per telefoonnummer xD
Ik weet wel je facebook pagina, btw zeg ik niethah mij krijgen ze niet gek hiermee :p .