Het pvp wars grand opening tournament speelschema is bekend!

Status
Niet open voor verdere reacties.
comignsoon.png

What's up Haunties!

Het speelschema voor het aankomende PVP Wars tournament is bekend! En we kunnen jullie verzekeren dat het zeker spannend gaat worden. Welk team wint die enorme hoofdprijs van 20.000 tokens en zal tentoongesteld worden in de PvP Wars spawn?!

Bekijk hier de teams en de deelnemers!
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1HszURIZ2FT4RLF40kPXi6QtDLjmPk7s8KPdOHVZ28PA/edit?usp=sharing

Volg de wedstrijden

De wedstrijden zullen worden opgenomen en worden zo snel mogelijk geupload op youtube! Kan je niet wachten? Volg dan vrijdag 17 juli vanaf 19:00 live onze twitch stream en bekijk de wedstrijden direct!

Toon je support!

Stem in dit topic op je favoriete team en wanneer zij de hoofdprijs winnen win jij ook nog eens 100 tokens!

Lees meer om het schema te bekijken

tournament1klein.png

Veel speel en kijkplezier!

Last edited by a moderator:

Eend

Niet Verified
7 apr 2015
3
4
82
25
Sorry dat het zo laat is maar Dien heeft volgens mij nog niet doorgegeven dat ik vipwachtwoord vervang voor Team Epic.

jim

Niet Verified
30 okt 2014
218
70
169
21
Nederland (zuid-Holland)
Beste @Datdus,

Mijn team Manden, En iemand kan misschien niet mee doen want miss haalt die het niet dat is xPython. Als xPython kan misschien niet komen. Als hij niet komt komt misterfish3 hem vervangen.

Met vriendelijk groet,
Jim ( JimmieRajax)

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
MENSEN welke kits krijg je nou tijden toernooi?

megabuuhtje

Niet Verified
21 jun 2015
70
1
57
21
Wij hebben 2nieuwe mensen in ons team.
Dat zij: Droppie/ xApsay_ , Voor het geval dat er 1niet kon komen hebben we als vervangers(OwenGaming-xD3noblayer)

Ons team is dus: MegaBuuhtje-Droppie-xApsay_ -xD3rpPl4yH4rd

Mvg: Megabuuhtje

Laatste update:

jim

Niet Verified
30 okt 2014
218
70
169
21
Nederland (zuid-Holland)
Beste @Datdus,

Mijn team Manden, En iemand kan misschien niet mee doen want miss haalt die het niet dat is xPython. Als xPython kan misschien niet komen. Als hij niet komt komt misterfish3 hem vervangen.

Met vriendelijk groet,
Jim ( JimmieRajax)
Python kan gewoon ( Er is geen probleem meer ;) )

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Ritch plz,
Switch CircleStrafe_ uit ons team met colinmeinema.
Er is ruzie ontstaan in hun team TheLegends waardoor zAxeadre en hij zijn Geleaved,
Waardoor dat team dus eigenlijk niet meer mee kan doen, dus wou colin bij ons.
Alsjeblieft :(

Mvg,
Dominik

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
The Shields gefeliciteerd met het winnen van het toernooi,
Jammer genoeg zat het bij ons op het einde erg tegen en kon ik zelf ook niet meedoen.
Ik heb nog wat mee kunnen kijken via de livestream jullie hebben het allemaal goed gedaan.
Maar ik wil @Stevenn nog even persoonlijk bedanken voor de energie die hij er op het laatste moment in stak om veel teams te redden waaronder mij team :)

Mvg,
Dominik

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
The Shields gefeliciteerd met het winnen van het toernooi,
Jammer genoeg zat het bij ons op het einde erg tegen en kon ik zelf ook niet meedoen.
Ik heb nog wat mee kunnen kijken via de livestream jullie hebben het allemaal goed gedaan.
Maar ik wil @Stevenn nog even persoonlijk bedanken voor de energie die hij er op het laatste moment in stak om veel teams te redden waaronder mij team :)

Mvg,
Dominik
Het zou niet echt een tournament meer zijn als overal mensen zouden ontbreken hé!
Het was maar een eerste keertje, volgende keer zal het een stuk beter worden, met duidelijkere regels (en ook straffen voor het niet opdagen)!
En thanks haha, vergeet Koge niet te bedanken voor het concept zelf ;)

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Het zou niet echt een tournament meer zijn als overal mensen zouden ontbreken hé!
Het was maar een eerste keertje, volgende keer zal het een stuk beter worden, met duidelijkere regels (en ook straffen voor het niet opdagen)!
En thanks haha, vergeet Koge niet te bedanken voor het concept zelf ;)

Hem had ik allang bedankt, ik vond dit idee geweldig.
Jammer dat het met ons zo moest aflopen...

Mvg,
Dominik

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Ik weet denk waarom sommige dia swords hadden, mensen konden volgensmij stuff pakken uit echest...
Nee de swords werden gedroppt door de staff.. Ook bij jullie volgens mij, maar jullie zagen ze over het hoofd

Status
Niet open voor verdere reacties.