ik ken jou wel, maar nog niet zo lang :pIk niet? kben Kerstman_/Mr_Pinguiny
ik ken jou wel, maar nog niet zo lang :pIk niet? kben Kerstman_/Mr_Pinguiny
ik ken koningalec ook xDsorry jongens als ik jullie vergeet ik zal jullie dan direkt toevoegen. pff nou ik ben ong 4 maandan op deze server en ben er helmaal wous van (als je het zo schrijft) ik begon op skyblock waar ik eigenlijk nog steeds op zit maar ook de rest afentoe bezoek. min vele vrienden zijn tegenwoordig lennartfk, duthelite, @Laho1989 @Joeri076 @koning atibi @BasvanG en @stanvang aliciaxbeertje xits me, koning alec, nu zou je denken die gast is klaar, is ie niet mijn oude vrienden floorsch, larsvanp, jessevanp, ludegro en kaj (zeg het als je vind dat je erbij moet).
Ja ja XD wil jij miss helpen met loot terug te fixen voor me op surv2 catty?Rustââââgh
HeyaJa ja XD wil jij miss helpen met loot terug te fixen voor me op surv2 catty?
Ik dacht dat dat jou tweede account was XDSpeel al weer veelste lang, heb vele mensen leren kennen.
Leuke maar ook minder leuke personen.
Mijn leukste moment op de server was toen ik speelde en er in eens nog een @walk3n_fridge online kwam haha :p
Hij begon 2 weekjes later met spelen hehe :p
Klopt, ik dacht toen ik rank S was dat jullie broertjes waren :DSpeel al weer veelste lang, heb vele mensen leren kennen.
Leuke maar ook minder leuke personen.
Mijn leukste moment op de server was toen ik speelde en er in eens nog een @walk3n_fridge online kwam haha :p
Hij begon 2 weekjes later met spelen hehe :p
Zou kunnen he xDKlopt, ik dacht toen ik rank S was dat jullie broertjes waren :D
LOLZou kunnen he xD
ik weet in ieder geval hoe ik men nieuwe mc naam moet doen ghe ghe
(spoiler: Walking_Fridge2_0)
Neh, teveel nakkerijZou kunnen he xD
ik weet in ieder geval hoe ik men nieuwe mc naam moet doen ghe ghe
(spoiler: Walking_Fridge2_0)
i know kmoet nog kiezen tussen die en een andere sugesties altijd welkom via prive chatNeh, teveel nakkerij