Hoelang speel je al? en met wie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
sorry jongens als ik jullie vergeet ik zal jullie dan direkt toevoegen. pff nou ik ben ong 4 maandan op deze server en ben er helmaal wous van (als je het zo schrijft) ik begon op skyblock waar ik eigenlijk nog steeds op zit maar ook de rest afentoe bezoek. min vele vrienden zijn tegenwoordig lennartfk, duthelite, @Laho1989 @Joeri076 @koning atibi @BasvanG en @stanvang aliciaxbeertje xits me, koning alec, nu zou je denken die gast is klaar, is ie niet mijn oude vrienden floorsch, larsvanp, jessevanp, ludegro en kaj (zeg het als je vind dat je erbij moet).

• Like
Reactions: BasvanG

Finball11

Niet Verified
30 apr 2015
165
62
179
22
DonutCity
sorry jongens als ik jullie vergeet ik zal jullie dan direkt toevoegen. pff nou ik ben ong 4 maandan op deze server en ben er helmaal wous van (als je het zo schrijft) ik begon op skyblock waar ik eigenlijk nog steeds op zit maar ook de rest afentoe bezoek. min vele vrienden zijn tegenwoordig lennartfk, duthelite, @Laho1989 @Joeri076 @koning atibi @BasvanG en @stanvang aliciaxbeertje xits me, koning alec, nu zou je denken die gast is klaar, is ie niet mijn oude vrienden floorsch, larsvanp, jessevanp, ludegro en kaj (zeg het als je vind dat je erbij moet).
ik ken koningalec ook xD

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Ik ken veel mensen, alleen weer niet zoveel :P

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld

WolfbitingSheep

Niet Verified
22 dec 2015
114
11
114
België, Oost-Vlaanderen
Ik denk dat ik al een 6-tal maanden geleden begon met Haunted (puuure gok, heb eigenlijk echt geen idee). Toen ontmoette ik bobdevries waarmee ik mijn eerste build ooit in MC maakte en hij leerde me in 1 keer een hoooop bouw trucks en dat random goed is ;) Toen was de build zogoed als af een was Bob niet meer online. Toen heb ik ff een stap terug genomen van Haunted en meer PvP gedaan op andere servers. Een tijd later scrolde ik door mijn server list en zag ik Haunted weer staan en ik joinde.
Toen ging ik weer wat crea spelen en hielp ik andere mensen met bouwen. Toen ontmoette ik MrPolska1 waarmee ik nu veel samenspeel en samen hebben we zijn plot gemaakt (nog niet af). Vervolgens leerde ik ook Stuyvin kennen. En UndyingFlower, Ananassss, xXCrimeAngelXx, GekkeHurrem, een aantal MOD's (ook eens negatief ---> mute :( ) maar verder positief en zooooo veel meer mensen. Ik wil iedereen bedanken om van deze server zo een fantastische communitie te maken!

(Sorry als ik mensen niet heb vernoemd maar ik kan moeilijk iedereen vernoemen ;) )

xli.saa_

Niet Verified
5 jan 2016
72
37
164
21
BROODKAST!
Haai,
Ik ben al een jaar op HAUNTED aan het spelen. Toen ik er voor het eerst opkwam ging ik meteen naar skywars daar leerde ik coolestcatfra kennen en speelde we vaak skywars :)

Walking_Fridge

Niet Verified
13 sep 2014
393
36
129
27
Speel al weer veelste lang, heb vele mensen leren kennen.
Leuke maar ook minder leuke personen.

Mijn leukste moment op de server was toen ik speelde en er in eens nog een @walk3n_fridge online kwam haha :P
Hij begon 2 weekjes later met spelen hehe :P

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Speel al weer veelste lang, heb vele mensen leren kennen.
Leuke maar ook minder leuke personen.

Mijn leukste moment op de server was toen ik speelde en er in eens nog een @walk3n_fridge online kwam haha :p
Hij begon 2 weekjes later met spelen hehe :p
Klopt, ik dacht toen ik rank S was dat jullie broertjes waren :D

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24