Home in lava en niet meer weg kunnen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
sherwan je doet wel stoer maar kijk ik rtp als het een 4v1 is ja en btw ik killde je 7 keer en 1 keer zonder prot
Wauw, 7 keer? Lmao deel dat maar door 2.. Je hebt me 2x met prot iv gekilled en 1 x prot III.. Telkens als ik jou bijna heb doe je rtp..

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Troy was het raiden toch niet waard? ;)Vervolgens lukt het insan3pizza niet met tnt cannon om in de base te komen (behalve een stukje buitenmuur) :pen lukt het pas nadat er creeereggs er zijn!!

@proost_craft @Kogetsoo mag hier een slotje op? Is of topic

We waren met TnT binnen gekomen. Maar jij repareerde alles wat we kapot maakten en claimde onze canon over

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Quinten... dus dat gat in de onderste base... Ik zal je iets verklappen, het was een tnt cannon... <3 En nadat jullie zo op forum tegen ons deden, hadden wij besloten dat we jullie base toch maar eens moesten gaan testen. Maar idd, er zat niks in, alleen maar prut.

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Maximjc, dat is een bijzonder interessante gedachte, zo had ik het nog niet bekeken...... Hoe ik er tegen aan kijk is dat het dan erg zonde van je tnt en tijd is geweest en vreemd dat je die prut stuff wel hebt meegenomen, zo prut was het dus niet!

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Maximjc, dat is een bijzonder interessante gedachte, zo had ik het nog niet bekeken...... Hoe ik er tegen aan kijk is dat het dan erg zonde van je tnt en tijd is geweest en vreemd dat je die prut stuff wel hebt meegenomen, zo prut was het dus niet!

Kijk veel factions hebben wel iets wat handig bruikbaar is.. Maar veel stuff is prut aangezien onze faction genoeg stuff heeft. Het koste trouwens niet veel TnT en tijd. We hebben namenlijk genoeg TnT en ceggs :) maar ff voor de info.. Elke base is raidable.. Het enige wat je kan doen is het voor de raider zo moeilijk mogelijk maken ;)

• Like
Reactions: dyllann

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Kijk veel factions hebben wel iets wat handig bruikbaar is.. Maar veel stuff is prut aangezien onze faction genoeg stuff heeft. Het koste trouwens niet veel TnT en tijd. We hebben namenlijk genoeg TnT en ceggs :) maar ff voor de info.. Elke base is raidable.. Het enige wat je kan doen is het voor de raider zo moeilijk mogelijk maken ;)
en als je alles lockt je kan 60 locked chesten hebben dus dat zijn 120 blocks dan heb je een kleine maar toch unraidabele base?

StripAxeBabe

Niet Verified
7 jun 2015
91
14
109
22
en als je alles lockt je kan 60 locked chesten hebben dus dat zijn 120 blocks dan heb je een kleine maar toch unraidabele base?

Hoeveel donators heb je dan nodig?
En als nog, met vanilla stuff kom je elke base binnen.
(Als je natuurlijk weet hoe.)

Laatste update:

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Ik heb een duimpje omhoog gedaan omdat je een normale reactie geeft ;)

• Like
Reactions: Sherwan_

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Ik heb serieus daar wel eens gedacht ;) je hebt natuurlijk gelijk maar dit gebeurt niet xD

Moffel

Niet Verified
2 mei 2015
110
15
154
24
cas kijk je zegt dat nu wel maar kom maar eens aan tnt zo snel wantja 25 tk per stuk en ja dan heb je mij nog waar je langs moet in pvp zo fk off
Niek, Cas heeft alleen maar een shovel nodig en je wordt nog steeds gerekt :)

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060

Chest oblazen en stuff laten despawnen <3 En ik heb genoeg TnT :D

P.S. Guess what? Je bent toch met me in discussie gegaan :D

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
Wauw, 7 keer? Lmao deel dat maar door 2.. Je hebt me 2x met prot iv gekilled en 1 x prot III.. Telkens als ik jou bijna heb doe je rtp..
best grappig als IK je bijna heb nee als je vrienden me bijna hebben nog ni eens ik ga dan niet vechten

Status
Niet open voor verdere reacties.