hoppers doen bij mij 3 items per keer in plaats van 1, daardoor zijn al mijn redstone apparaten eigenlijk kapot
Ik ben geen Hopper-expert, enschuldigung!@vipwachtwoord ~Marthijs het loopt in hoppers niet heel soepel, normaal (bij aan rij van bijv 2 hoppers) komt alles uit hopper 1 in hopper 2 en komt daar normaal 1 ding tegelijkertijd in, maar op s3 en s2 (s1 weet ik niet) gaat dit per 3 items, voor het uitvoeren van de items geldt precies hetzelfde.
Jij bent meer van de comperators? :PIk ben geen Hopper-expert, enschuldigung!
Redstone is bij mij ook Meh, maar PvP komt wel goed ;PJij bent meer van de comperators? :p
Drie items in plaats van één? Sorry, ik snap niet helemaal waar je het over hebt.
Ik wil niet aanvallend overkomen maar dit soort reacties zijn nutteloos, al een aantal keer eerder uitgelegt aan verschillende mensen, topics zoals bug reports, vragen of verzoeken zijn gericht op de mensen die het WEL weten, en reageren met ''ik weet het niet'' is dus nutteloos want de vrager kan er zelf ook niks mee. Nogmaals ik val je niet aan.Ik ben geen Hopper-expert, enschuldigung!
Ik wilde helpen, maar dan wil ik het wel wat duidelijk uitgelegd krijgen. Dus 't is niet helemaal nutteloosIk wil niet aanvallend overkomen maar dit soort reacties zijn nutteloos, al een aantal keer eerder uitgelegt aan verschillende mensen, topics zoals bug reports, vragen of verzoeken zijn gericht op de mensen die het WEL weten, en reageren met ''ik weet het niet'' is dus nutteloos want de vrager kan er zelf ook niks mee. Nogmaals ik val je niet aan.
@deathstarmarco Kan je iets specifieker zijn in je bug report? En geld dit alleen voor survival3? Werkt het wel normaal op alle andere servers?
Ik wil niet aanvallend overkomen maar dit soort reacties zijn nutteloos, al een aantal keer eerder uitgelegt aan verschillende mensen, topics zoals bug reports, vragen of verzoeken zijn gericht op de mensen die het WEL weten, en reageren met ''ik weet het niet'' is dus nutteloos want de vrager kan er zelf ook niks mee. Nogmaals ik val je niet aan.
@deathstarmarco Kan je iets specifieker zijn in je bug report? En geld dit alleen voor survival3? Werkt het wel normaal op alle andere servers?
Het klonk alsof het bericht op jou gericht was, en zeggen dat je het niet snapt en vragen voor meer uitleg is een verschil, wat je dus niet deed. Maar even ontopic blijven ik dit soort berichten steeds vaker dat niet 100% nodig is.Ik wilde helpen, maar dan wil ik het wel wat duidelijk uitgelegd krijgen. Dus 't is niet helemaal nutteloos
Het hoort wél 1x per tick (redston activatie) 1 item over te plaatsen. ik zal het melden bij de admins zodat die er verder naar kunnen kijken.Vipwachtwoord/Marthijs vroeg alleen om meet uitleg omdat die het niet echt begreep, dus is het niet echt nutteloos...
@deathstarmarco op SkyBlock heb ik dit ook, denk dat het gewoon bij Minecraft hoort, vind het in iedergeval niet heel erg.
Mvg,
~kbkjelveld