ik will een project beginen voor survival waar mijn bedoeling is dat spelers hier een huis request kan doen en dat iemand dat voor hem gaat bouwen (een bouwer die hier zich kan recruiten) ik wil dit doen omdat er spelers zijn die heel graag een mooie huis willen maar dat het hun niet lukt om te bouwen (Wel voor een prijs :p)
(let niet op me spelling ik blind type en het lukt me niet om op te letten op alle type fouten die ik maak )
bouwers:
InThana/lorenzokwant
Tigerking/FlaconBeacon
Clovely
voor deze project zoek ik nog 7 mensen als je een bouwer wilt worden voor de project moet je deze formulier invullen :)
Minecraft naam:
bouw ervaring:
waarom je wilt helpen:
kunnen andere bouwers je vertrouwen?:
huis prijzen lijst:
kleine normaal huisje: 50 tk
normaal huisje: 75 tk
Grote huisje: 100 tk
Villa/landhuis 200 tk
kasteel 350 tk
huis nagemaakt van een foto op internet: 90 tk
als je een huis wilt kopen moet je deze formulier invullen: (kan nog niet ik heb eerst bouwers nodig)
minecraft naam:
welke realm: (medival, hell ,heaven)
soort huis: (klein, normaal, groot, kasteel, namaak)
zelf inrichten?: (ja of nee)
de prijs van de soort huis betaal je aan de bouwer(s) als er maar dan 1 bouwer is bijvoorbeeld 2 betaal je de helft aan de ene bouwer en de andere helft aan de andere bouwer
als je niet goed bent in rekenen dan kan je ook alle tk aan 1 bouwer geven die dan het weer moet verdelen aan de andere bouwers die mee holpen
Ben je geintreseerd vul de bouw formulier in of zeg wat je van het project vind
(let niet op me spelling ik blind type en het lukt me niet om op te letten op alle type fouten die ik maak )
bouwers:
InThana/lorenzokwant
Tigerking/FlaconBeacon
Clovely
voor deze project zoek ik nog 7 mensen als je een bouwer wilt worden voor de project moet je deze formulier invullen :)
Minecraft naam:
bouw ervaring:
waarom je wilt helpen:
kunnen andere bouwers je vertrouwen?:
huis prijzen lijst:
kleine normaal huisje: 50 tk
normaal huisje: 75 tk
Grote huisje: 100 tk
Villa/landhuis 200 tk
kasteel 350 tk
huis nagemaakt van een foto op internet: 90 tk
als je een huis wilt kopen moet je deze formulier invullen: (kan nog niet ik heb eerst bouwers nodig)
minecraft naam:
welke realm: (medival, hell ,heaven)
soort huis: (klein, normaal, groot, kasteel, namaak)
zelf inrichten?: (ja of nee)
de prijs van de soort huis betaal je aan de bouwer(s) als er maar dan 1 bouwer is bijvoorbeeld 2 betaal je de helft aan de ene bouwer en de andere helft aan de andere bouwer
als je niet goed bent in rekenen dan kan je ook alle tk aan 1 bouwer geven die dan het weer moet verdelen aan de andere bouwers die mee holpen
Ben je geintreseerd vul de bouw formulier in of zeg wat je van het project vind
Laatste update: