Tja, ik gebruik eigenlijk nooit een kit zoals viking of thor. Ik vertrouw meer op PvP :P. Ik ben meestal flash. Die is handig om te vluchten in een gevecht bijvoorbeeld. Ook kan je zo een skybase in teleporteren en het is altijd leuk als de noobs zich dan rot schrikken :D. Voor eten heb je niet echt een speciale kit nodig als er een swamp in de buurt is. Als er een blacksmith of tempel in de buurt is kan je het beste voor een kit kiezen die zich snel kan verplaatsen. Dit zou voor een lange afstand rider zijn maar voor een korte afstand flash. Als er geen tempel etc is en een swamp kan je een kit kiezen die je kan helpen in het gevecht. Viking is hier een goede kit maar deze is waardeloos als je word verrast. Thor is goed op afstand maar op korte afstand heb je ook kans dat je jezelf raakt. Pyro is wel een goede kit omdat je vuurballen kan afschieten (wie wil dat nou niet?) maar als je vuurballen op zijn heb je niks meer aan de kit. Daarom zou ik flash aanraden. Deze kit redt je gelijk als je word verrast, het heeft een korte cooldown, en op bepaalde punten is het erg handig in een gevecht. Natuurlijk verschilt het per speler welke kit het beste is maar misschien kan je iets met deze info ;)