Hungergames rider

Status
Niet open voor verdere reacties.

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
1 keer is best weinig... dan is deze kit gelijk waardeloos maar het is wel een goed idee om een limiet te zetten op het aantal spawns

DonutH11

Niet Verified
4 mrt 2015
35
12
94
21
Minecraft, haunted, hungergames
er zijn natuurlijk wel veel goede maar ook slechte zoals thor, pyro en butcher dan is het paard in 2 keer dood en als je gaat toweren en minen, er is ook een groot voordeel met een dak waar rijders niet onder kunnen

DonutH11

Niet Verified
4 mrt 2015
35
12
94
21
Minecraft, haunted, hungergames
ik vind gewoon dat je je horse maar 5 keer of zo kan spawnen en dat de horse armor wordt beperkt en dat je steeds dezelfde horse hebt met steeds dezelfde speed enz.

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
Bumpje; Dus rider moet weg?

weg? Dat zou ik niet doen. Er zijn heel veel spelers die rider kiezen die toevallig dit forum niet hebben gezien of die geen account hebben op het forum en die willen waarschijnlijk dat de kit blijft. Ikzelf vind rider ook niet zo een heel groot probleem. Ik denk niet dat Remy zo maar het aantal keren dat je een paard kan spawnen kan aanpassen (misschien wel ik heb er geen verstand van). Als we hier gaan stemmen over of de kit blijft of niet dan stem iig voor blijven.

stijn123456789

Niet Verified
25 dec 2014
22
3
104
Maastricht
Ik speelde vroeger veel hungergames en had zelf ook de pest aan kit rider(als noobje)
Totdat ik redelijk leerde pvpen, als het echt om pvc skills aankomt, dan verliest de rider hoor.....
Voor mijn gevoel hoeft hij niet weg,
als mensen noob willen spelen, dan doen ze dat toch gen lekker.
Het is hetzelfde als Tank bij kitpvp weghalen

Mvg Heroebrain01

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Ik speelde vroeger veel hungergames en had zelf ook de pest aan kit rider(als noobje)
Totdat ik redelijk leerde pvpen, als het echt om pvc skills aankomt, dan verliest de rider hoor.....
Voor mijn gevoel hoeft hij niet weg,
als mensen noob willen spelen, dan doen ze dat toch gen lekker.
Het is hetzelfde als Tank bij kitpvp weghalen

Mvg Heroebrain01

ik mis je niet op hungergames :) nu nog regonaize weg en dan is winnen te gemakelijk tenzij ....

stijn123456789

Niet Verified
25 dec 2014
22
3
104
Maastricht
Maar als je rider weg gaat halen,
zullen er waarschijnlijk weer veel nieuwe topics aankomen van: haal alsjeblieft kit Tank bij kitpvp weg enz.
Van mij hoeft het niet weg (speel het nu niet meer vaak, weet niet hoe die status nu is)
Maar die mensen weten zelf dat ze noob spelen met kit Rider.
Laat de staff gwn beslissen en het komt vast wel goed...
Slotje ?

Mvg Heroebrain01

stijn123456789

Niet Verified
25 dec 2014
22
3
104
Maastricht
ik mis je niet op hungergames :) nu nog regonaize weg en dan is winnen te gemakelijk tenzij ....

Ik zal nog wel eens op hungergames komen aangezien je me zo mist :D
Tot mijn verbazing stond ik na 5 maanden niet meer spelen nog steeds 2de O:
En die plek wil ik behouden :)

Status
Niet open voor verdere reacties.