Ideeen voor factions

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Nee... Dat is een voordeel van een donateur
Een disguise hoort iets leuks te zijn...
Niet iets waardoor je beter kan pvpen...
De donators hebben al genoeg voordelen naar mijn mening...

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Een disguise hoort iets leuks te zijn...
Niet iets waardoor je beter kan pvpen...
De donators hebben al genoeg voordelen naar mijn mening...
Zodra je in combat zit ben je normaal

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
We hebben ervoor betaalt en dan kan je niet zomaar zeggen, genoeg je bent dat command kwijt
Kan wel,
Staat in de algemene voorwaarde,
Dat ene wat je nooit leest :p

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Das ook makkelijk, omdat jij het niet tof vindt moeten zo een 100 donateurs een command verliezen
Het gaat er niet om dat ik het niet 'tof' vindt, t gaat erom dat het niet bij factions hoort en er verkeerd gebruik en misbruik van gemaakt wordt zodat ze een voordeel hebben in pvp...

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Het gaat er niet om dat ik het niet 'tof' vindt, t gaat erom dat het niet bij factions hoort en er verkeerd gebruik en misbruik van gemaakt wordt zodat ze een voordeel hebben in pvp...
Niet in pvp, zodra je in combat bent is het uit.
Zoals ik al zei: dat is een voordeel van een donateur, je iets meer hebt dan de anderen

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Niet in pvp, zodra je in combat bent is het uit.
Zoals ik al zei: dat is een voordeel van een donateur, je iets meer hebt dan de anderen
Iets?
Je kan makkelijker raids vinden, betere base maken, meer damage doen, /kit god en nog veel meer... en nu kan je ook nog heel makkelijk verrassings aanvallen doen...
Zoals ik al zei, van mij mogen de donator dingen, wel wat minder

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Iets?
Je kan makkelijker raids vinden, betere base maken, meer damage doen, /kit god en nog veel meer... en nu kan je ook nog heel makkelijk verrassings aanvallen doen...
Zoals ik al zei, van mij mogen de donator dingen, wel wat minder
Raids vinden? Rapper base maken? Meer demange doen? Kan een speler ook hoor....

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Ik zeg ook niet dat het niet kan...
Maar dat het makkelijker gaat als donator..

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Meer damage door mcmmo, als god krijg je 1500 levels....
Een betere base maken oor locked chests, als je deze goed plaatst is je base bijna unraideble.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Meer damage door mcmmo, als god krijg je 1500 levels....
Een betere base maken oor locked chests, als je deze goed plaatst is je base bijna unraideble.
Wil niet zeggen dat dat een betere base is...

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
Wil niet zeggen dat dat een betere base is...

Haha come on Boys, hierover toch geen discussie beginnen!

Is heel simpel eah! Ranks zijn er om mensen voordelen te geven tegen betaling, deze voordelen zullen plots niet verminderd worden want veel mensen hebben al betaald voor die voordelen te hebben!

Dus als je het oneerlijk vind of je bent jaloers betaal dan zelf gewoon een beetje! Persoonlijk vind ik €50, €35, ... in verhouding met de aantal uren plezier die je hebt aan deze server helemaal niet veel! :)

Ik heb nu 3 weken zonder rank gespeeld en ik vind eigelijk dat de voordelen van ranks goed meevallen! Heb sinds eergisteren Legend gekocht omdat ik echt suuuuupergraag spawners wou kunnen minen en om die toffe kleurtjes bij je naam! ;) De rest van de voordelen kan me eigelijk niets schelen haha!

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Pelle lees eens goed, je kan er ook nie. Mee pvpen, in combat word je uit je disguise gegooid,
Het gaat erom dat je een verrassings aanval uit kan voeren waardoor je een voordeel hebt in het gevecht...

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Het gaat erom dat je een verrassings aanval uit kan voeren waardoor je een voordeel hebt in het gevecht...
kan je als speler ook hoor!
zet home 8eraan de warzone en drink speed op en bam!

Status
Niet open voor verdere reacties.