Haha, ben ze niet kwijt joch...Een xray gang is over t algemeen duidelijk herkenbaar. Geluk speelt hier duidelijk geen rol, en verder, balen dat je je spawners kwijt bent.
Haha, ben ze niet kwijt joch...Een xray gang is over t algemeen duidelijk herkenbaar. Geluk speelt hier duidelijk geen rol, en verder, balen dat je je spawners kwijt bent.
Uh uh, als de speler een rank had, uh uh /nearKan ik verzoeken dat iedereen die hier niks mee te maken heeft zich erbuiten houdt? Verder, Fortuna en alle leden daarvan, jullie hebben ons inderdaad (sortof) geraid, maar dit heeft niet veel met jullie te maken. We hebben zegmaar 95% van onze items ergens ander, en met die locatie hebben jullie niets te maken, ik snap dat jullie denken dat dit direct weer op jullie slaat maar voor hoever ik weet is dit niet het geval. Dus als het mogelijk is, kunnen ook jullie je erbuiten houden? Alvast bedankt, en nu wachten op een mod ;)
In jou reactie klopt iets niet. JE zegt dat ze maar moeten kijken met /f map ? Maar denk eens verder na, als ze het NIET geclaimed hebben, leg dan maar uit hoe ze het vonden? ;) want als het ergens geclaimed is, kan die NIET minen waar het is gemined. Het is duidelijk xray. Ikzelf heb een eigen baseje gebouwd met gewoon maar chests. 3 letterlijke xray holes na 1 week onactief te zijn. Ondertussen zijn die al banned ( hoop ik ) maar ik kan het verschil maken tussen xray-holes & geluk. Want dat is geen geluk ;)Ik ben geen expert op het gebied van factions, maar met /f map, kan je super goed zien of je op een faction zit of niet, als hij/zij dan in het gebied van de faction is, is het alleen recht naar beneden minen, dan is het toeval dat hij bij die chesten uitkomt, als jullie lava/ water heeft geplaatst, dan heeft hij de kans dat hij daardoor dood gaat, misschien is het beter bewijs als jullie lava hadden, en hij er precies langsaf was gaan minen, dus vergeet niet /f map is overpowered in factions.
En even iets heel anders, hoort dit niet onder de report topics?
Groet dead
Niet als ze diep genoeg waren. Dat weet niemand momenteel, dus kan nog steeds van de 2 zijn. Twijfelgeval dusDeze persoon zou net zo goed jullie namen hebben kunnen zien,..
Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk als hij xray heeft.
Deze persoon (ik laat hem anoniem) heeft ons de cords gegeven van de unclaimed base en ons laten tpen.
We hebben jullie dus wel geraid.
dat zegt hij toch net -.-oke heb je goed gedaan, maar Ryan, ik wist niet dat hun het niet hadden geclaimed, ik vond het begin verhaal een beetje vaag, maar daar kwam ik later ook achter dat ze het niet hadden geclaimed,
maar @RobinHood heb je geprobeerd die chesten te overclaimen?
Niet iedereen heeft een account hier, en áls diegene dat wel zóú hebben;De gene die het heeft gedaan, legit of niet, heeft schijnbaar nog niets gepost. Misschien iets te verbergen? :)