Ik ben ge x-rayd op factions alles is nu weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Kan ik verzoeken dat iedereen die hier niks mee te maken heeft zich erbuiten houdt? Verder, Fortuna en alle leden daarvan, jullie hebben ons inderdaad (sortof) geraid, maar dit heeft niet veel met jullie te maken. We hebben zegmaar 95% van onze items ergens ander, en met die locatie hebben jullie niets te maken, ik snap dat jullie denken dat dit direct weer op jullie slaat maar voor hoever ik weet is dit niet het geval. Dus als het mogelijk is, kunnen ook jullie je erbuiten houden? Alvast bedankt, en nu wachten op een mod ;)
Uh uh, als de speler een rank had, uh uh /near
Dan heeft hij je direct

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
/near is een command voor donateurs
Met dat command kan je zien Hoe veer een speler van je is...

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Hey Guys, Welcome to the club! Dit is bij mij ook laatst gebeurt, een rechte gang naar beneden naar een unclaimd base...
Ik heb het toen laten gaan omdat er bijna nooit mods waren, maar er moet wel wat aan gedaan worden.

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Deze persoon zou net zo goed jullie namen hebben kunnen zien,..
Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk als hij xray heeft.
Deze persoon (ik laat hem anoniem) heeft ons de cords gegeven van de unclaimed base en ons laten tpen.
We hebben jullie dus wel geraid.

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Bovendien, als men hier zegt dat andere medespelers zich niet zouden mogen bemoeien met dit onderwerp, kan je dit niet van iemand eisen. Dit is openbaar, als jullie liever met slechts een paar stafleden en FORTUNA discussiëren hierover is het verstandiger een conversatie aan te maken.
De titel van dit topic is bedoeld als statement. Weten jullie wel zeker of dit ook daadwerkelijk zo is?

M.V.G.

Bauertje

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik ben geen expert op het gebied van factions, maar met /f map, kan je super goed zien of je op een faction zit of niet, als hij/zij dan in het gebied van de faction is, is het alleen recht naar beneden minen, dan is het toeval dat hij bij die chesten uitkomt, als jullie lava/ water heeft geplaatst, dan heeft hij de kans dat hij daardoor dood gaat, misschien is het beter bewijs als jullie lava hadden, en hij er precies langsaf was gaan minen, dus vergeet niet /f map is overpowered in factions.

En even iets heel anders, hoort dit niet onder de report topics?

Groet dead
In jou reactie klopt iets niet. JE zegt dat ze maar moeten kijken met /f map ? Maar denk eens verder na, als ze het NIET geclaimed hebben, leg dan maar uit hoe ze het vonden? ;) want als het ergens geclaimed is, kan die NIET minen waar het is gemined. Het is duidelijk xray. Ikzelf heb een eigen baseje gebouwd met gewoon maar chests. 3 letterlijke xray holes na 1 week onactief te zijn. Ondertussen zijn die al banned ( hoop ik ) maar ik kan het verschil maken tussen xray-holes & geluk. Want dat is geen geluk ;)

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Deze persoon zou net zo goed jullie namen hebben kunnen zien,..
Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk als hij xray heeft.
Deze persoon (ik laat hem anoniem) heeft ons de cords gegeven van de unclaimed base en ons laten tpen.
We hebben jullie dus wel geraid.
Niet als ze diep genoeg waren. Dat weet niemand momenteel, dus kan nog steeds van de 2 zijn. Twijfelgeval dus

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Ik weet 99 % zeker dat het geen xray is
wss heeft diegene de namen gezien toen ze de spullen aan t verplaatsen waren, een home gezet en later teruggekomen.

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Najah ik laat dit aan de MODs over ;p is wel twijfelachtig. ( voor mij dan )

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
oke heb je goed gedaan, maar Ryan, ik wist niet dat hun het niet hadden geclaimed, ik vond het begin verhaal een beetje vaag, maar daar kwam ik later ook achter dat ze het niet hadden geclaimed,

maar @RobinHood heb je geprobeerd die chesten te overclaimen?

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
oke heb je goed gedaan, maar Ryan, ik wist niet dat hun het niet hadden geclaimed, ik vond het begin verhaal een beetje vaag, maar daar kwam ik later ook achter dat ze het niet hadden geclaimed,

maar @RobinHood heb je geprobeerd die chesten te overclaimen?
dat zegt hij toch net -.-

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
26
Niet kijken stalker!
1 van de grootste redenen waarom ik niet op factions speel; ruzie's, lees het topic door en kijk hoeveel mensen negatief tegen elkaar lopen te praten
Maargoed, dat was mijn mening

Trouwens ontopic:
Die gene kon idd de naam zien, maar dat ligt eraan hoe hoog jullie en die gene van elkaar af zaten

Anders denk ik dat het xray was aangezien hij zo heeft gemined, er niks is geclaimd en als hij jullie namen niet heeft gezien

iRobin4life

Niet Verified
4 feb 2015
52
3
89
26
De gene die het heeft gedaan, legit of niet, heeft schijnbaar nog niets gepost. Misschien iets te verbergen? :)

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
De gene die het heeft gedaan, legit of niet, heeft schijnbaar nog niets gepost. Misschien iets te verbergen? :)
Niet iedereen heeft een account hier, en áls diegene dat wel zóú hebben;
Niet iedereen bekijkt iedere dag het topic.
Tip:
Het zou vreemd zijn als hij / zij ineens zou zeggen dat híj / zíj het heeft gedaan.
;)

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ik heb even wat onderzoek gedaan, ik laat in de loop van de dag een verslag zien. :)

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
een vriend van me had op de oud faction ook vaak x-ray maar dan door lag ofzo zou dat nu ook niet kunnen ? of is is dat nu onmogelijk

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
[21:00:28] [Client thread/INFO]: [CHAT] ___________.[ (-235,-202) Wilderness ].______________
[21:00:28] [Client thread/INFO]: [CHAT] \N/----------------------------------------------
[21:00:28] [Client thread/INFO]: [CHAT] W+E----------------------------------------------
[21:00:28] [Client thread/INFO]: [CHAT] /S\----------------------------------------------
[21:00:28] [Client thread/INFO]: [CHAT] -------------------------------------------------
[21:00:28] [Client thread/INFO]: [CHAT] -------------------------------------------------
[21:00:28] [Client thread/INFO]: [CHAT] -----------------------\-------------------------
[21:00:28] [Client thread/INFO]: [CHAT] -----------------------\+------------------------
[21:00:28] [Client thread/INFO]: [CHAT] \: CLAIM VAN 'UNKNOWN'

Dit is de /f map die ik deed. Deze heb ik uit mijn logs gekopieerd en even de factionname weggelaten, omdat dat even privé is. :) Verspringt een beetje, maar dat maakt voor nu niet uit.
[21:10:56] [Client thread/INFO]: [CHAT] [UNKNOWN PERSON-> ik] kijk boven je

[21:10:58] [Client thread/INFO]: [CHAT] [UNKNOWN PERSON -> ik] xD

[21:11:00] [Client thread/INFO]: [CHAT] [ik -> UNKNOWN PERSON] lol

[21:11:13] [Client thread/INFO]: [CHAT] [ UNKNOWN PERSON -> ik] dit was iemand zn privatebase

[21:11:14] [Client thread/INFO]: [CHAT] [UNKNOWN PERSON -> ik] tp

[21:11:21] [Client thread/INFO]: [CHAT] [ UNKNOWN PERSON -> ik] ik heb t claimed

[21:11:35] [Client thread/INFO]: [CHAT] [ik -> [Elite] UNKNOWN PERSON lol

[21:11:40] [Client thread/INFO]: [CHAT] [UNKNOWN PERSON -> ik] to

[21:11:42] [Client thread/INFO]: [CHAT] [ UNKNOWN PERSON tp

[21:11:44] [Client thread/INFO]: [CHAT] [ UNKNOWN PERSON -> ik] of mine

[21:11:46] [Client thread/INFO]: [CHAT] Aanvraag verstuurd naar UNKNOWN PERSON.

[21:11:48] [Client thread/INFO]: [CHAT] [UNKNOWN PERSON -> ik] ik heb t unclaimed

[21:11:49] [Client thread/INFO]: [CHAT] Teleporteren naar UNKNOWN PERSON.

[21:11:49] [Client thread/INFO]: [CHAT] Beginnen met teleporteren over 5 seconden. Niet bewegen.

[21:12:07] [Client thread/INFO]: [CHAT] [ik -> UNKNOWN PERSON lol

[21:12:08] [Client thread/INFO]: [CHAT] [UNKNOWN PERSON -> ik] pak wat je wil

[21:12:15] [Client thread/INFO]: [CHAT] UNKNOWN PERSON -> ik] strength 2 for days

[21:12:45] [Client thread/INFO]: [CHAT] [UNKNOWN PERSON -> ik] have fun ermee

[21:12:47] [Client thread/INFO]: [CHAT] UNKNOWN PERSON -> ik] xD

[21:12:49] [Client thread/INFO]: [CHAT] [ik -> UNKNOWN PERSON dankje

[21:12:53] [Client thread/INFO]: [CHAT] [ik -> UNKNOWN PERSON =)

[21:12:55] [Client thread/INFO]: [CHAT] UNKNOWN PERSON -> ik] :p

Unknown is niet een échte speler, maar ik heb het even anoniem gehouden :)

Ik heb samen met CrappyKid de geclaimde faction gevonden. CrappyKid en ik gingen dus beiden naar beneden graven, zodat we met tnt de faction konden raiden (We wisten dus, omdat de faction geclaimed was, waar hij ongeveer zat). Dit wás van jullie, maar de 'unknown' heeft jullie gezien en de base overgeclaimed. Later spawnde ik in factions in de hoop de faction te raiden. Maar toen spawnde ook iemand in die faction: 'Unknown'. Hij zag mij en vroeg, opdat ik tp deed.
Hierna volgde deze conversatie.
[Meer info volgt]

Laatste update:
Status
Niet open voor verdere reacties.