Geweigerd Ik ben gebanned voor autosoup

Status
Niet open voor verdere reacties.

MyKittyKatty

Niet Verified
1 jan 2016
3
0
15
24
Mijn naam is MyKittyKatty Ik ben gebanned voor autosoup.
Ik heb geen autosoup gebruikt ik gebruik mijn hotkeys 123456789 om lege soups met volle soups te verwisselen, daardoor lijkt het op autosoup, omdat je midden in een fight snel je soups kan refillen.
Ik zou graag unban willen, omdat ik hier wel dagelijks speel en ik heb niet gehackt.
Ik snap dat ik gebanned ben omdat veel mensen zeggen dat ik hack, maar als voorbeeld, EvilHebix, BigsheepFTW of terminatedfm hacken toch ook niet?

Banned by: IzzyJong

IzzyJong

Niet Verified
29 nov 2014
184
22
124
24
Izzyland Parijs
Ik zag je toch duidelijk refillen terwijl je gewoon door sloeg.

MyKittyKatty

Niet Verified
1 jan 2016
3
0
15
24
Ik zag je toch duidelijk refillen terwijl je gewoon door sloeg.
...
Ik klik zo snel mogelijk dan als ik soup dan sla ik door, dus het kan zijn dat je me tijdens het soupen me door ziet slaan, maar dat is gewoon, omdat ik niet stop met hitten. Als je wilt kan ik het recorden voor je hoe ik speel en soup en ik snap dat het te verwarren is met autosoup. Je kan soups heel makkelijk wisselen tijdens combat door: E, dan met je muis naar een volle soup gaan en dan met je hotkeys de lege met de volle soups wisselen, hierdoor kan je soms in wel minder dan één seconde refillen. Ik stuur een video waar iemand dit doet zodat je kan zien dat het makkelijk te gebruiken is in PvP als je het oefent.
Kijk aub de video, hij duurt niet eens een minuut en dan ziet je dat je makkelijk al je soups kan refillen en dat dit tijdens PvP snel gebruikt kan worden.

Bedankt voor je tijd alvast

IzzyJong

Niet Verified
29 nov 2014
184
22
124
24
Izzyland Parijs
Ik ben ervan overtuigd dat ik Auto Soup zag. Dus bij deze is je unban aanvraag geweigerd.

IzzyJong

Niet Verified
29 nov 2014
184
22
124
24
Izzyland Parijs
Je bent ook nog eens met een Alt account online, dus daarboven op komt nog een IP ban van 6 maanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.