Geweigerd Ik ben ten onrechte geband van de haunted mc

Status
Niet open voor verdere reacties.

fireman107

Niet Verified
26 mrt 2016
6
0
15
24
Hallo beste staf,

Ik ben door een van jullie leden ten onterechte geband omdat ze dachten dat ik killaura had. Maar waarom zou ik dat doen ik heb zelf echt een grootse hekel aan hackers. Hackers verpesten je spel. Ik ben denk ik geband omdat ik gewoon goed ben in pvp maar de admin zag dat aan voor kill aura.

Groet

Fireman107

fireman107

Niet Verified
26 mrt 2016
6
0
15
24
Ik hitte jouw echt niet misschien had ik of jij lag want toen je mij hitte draaide ik me snel om en sloeg 1 keer en daarna keerde ik weer terug om te kijken naar mijn tegenstanders

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
nee, je bleef gewoon voor je kijken.
en lagg heeft hier dus niets mee te maken. Ik ben zeker van je ban. Als je nog bewijs kan inleveren dat je niet hebt gehackt (Video) dan zal ik er nog naar kijken.

Mvg
Twana

(topic staat nog 24u Open)

fireman107

Niet Verified
26 mrt 2016
6
0
15
24
Ik heb wel ander bewijs. Die kerels die op mij zaten te schieten kom den jou misschien per ongeluk raken. Terwijl ik naar hun zat te slaan schot en ze net een pijl boven mijn hoofd en die raakte jou denk ik.

fireman107

Niet Verified
26 mrt 2016
6
0
15
24
En je kan mijn minecraft filmpjes bekijken op mijn kanaal. Die zijn wel een jaar ofzo oud maar daarna heb ik tot de zomervakantie er niet meer opgezeten . Kanaal: CrazyMinecraftia

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
filmpjes van een jaar oud is geen bewijs. Ik ben zeker van mijn ban. Jij kan terug komen over een maand.

Mvg
Twana

Status
Niet open voor verdere reacties.