J Jimmy073 Niet Verified 13 dec 2015 1 0 15 22 13 dec 2015 #1 Ik zou graag een Unban willen want ik vond dit de leukste server die er was, en ik wil een Rank kopen Alvast Bedankt Minecraft Naam: PvP_Jimmy_PvP
Ik zou graag een Unban willen want ik vond dit de leukste server die er was, en ik wil een Rank kopen Alvast Bedankt Minecraft Naam: PvP_Jimmy_PvP
walk3n_fridge Supreme Walk3n_fridge ✔ Supreme 16 sep 2014 550 84 292 31 - 13 dec 2015 #2 @kbkjelveld heeft je gebanned hij zal je verder helpen
xBennie Moderator Staff member xBennie ✔ Moderator 21 sep 2013 495 181 295 24 Nederland 13 dec 2015 #3 Ik wil graag even toevoegen dat ik steeds vaker zie in unban topics ''ik wil nou net een rank kopen'', soms is dit ook niet waar en dit gaat je zeker geen unban verzorgen. Zet dit er nooit in.
Ik wil graag even toevoegen dat ik steeds vaker zie in unban topics ''ik wil nou net een rank kopen'', soms is dit ook niet waar en dit gaat je zeker geen unban verzorgen. Zet dit er nooit in.
K KjeldVeldhuizen Guest 13 dec 2015 #5 Of je nou een rank zou kopen of niet, geeft je geen toestemming om hacks te gebruiken. Unban geweizigd en topic gesloten. Mvg, ~kbkjelveld
Of je nou een rank zou kopen of niet, geeft je geen toestemming om hacks te gebruiken. Unban geweizigd en topic gesloten. Mvg, ~kbkjelveld