Ik kap ermee

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Checkpointx

Guest
ik heb pas weer een nieuwe farm geopend, dit keer droppen er donaties van spelers, ALLES kan dus droppen :) Probeer het zelf op Survival Hell server: /warp gratis

Als je zelf stopt op de hell server, of je wilt gewoon doneren, gooi dan je spullen hier in (trap op bij /warp gratis)
107wa6b.png

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Met andere woorden; als je kisten vol zitten dump je het daar :D

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
knap werk ;)
maar kan er alles in of worden er delen uitgefilterd bv dirt rotten flech .....

C

Checkpointx

Guest
nee hij filtert niks, maar ik zal zelf wel af en toe ff kijken dat er niet te veel zooi in gaat

voorlopig veel coal, zadels, platen, eten, noem maar op

C

Checkpointx

Guest
met dank aan mr_sneaky voor de inspiratie heb ik van de doneerbak een soort wc pot gemaakt die rondraait zodat alle hoppers benut worden. Heb er ook nog wat maatregelen in gebouwd zodat het niet als afk machine gebruikt kan worden voordat de modjes boos worden :p

118m6fm.png

Als je trouwes de gratis donaties wilt ontvangen moet je hier zijn, bij /warp gratis
2ry54bq.png

Hier heb je ook een idee van de drops die je kan verwachten....
votrug.png

Last edited by a moderator:

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
ik heb er wat wool bij gedaan

Haunties moeten een koude winter overleven... Met dekens overleven ze het!
~Sheepy

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
ik sta op de foto

• Like
Reactions: jan28
C

Checkpointx

Guest
Guys, ik krijg net van een mot (leannci ofzo) te horen dat mn /warp gratis op hell server gedelete is omdat hij te OP is. ik heb daar maanden aan gewerkt in survival mode en hard mn best gedaan al voor ik zelf mod werd om die warp daar te krijgen. Dit is even zooi waar ik geen zin in heb, had het sowieso leuk gevonden als dat effe op een andere manier ging of dat iemand ff gevraagd had of ik dingen anders kon doen daar.

Ben nu dan ook ff klaar met haunted, dank voor de support en wie weet kom ik nog wel es buurten, maar heb daar voorlopig effe geen zin in, daarvoor heb ik er iets teveel tijd in gestopt.

dus later mensen voor wat mij betreft.

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Guys, ik krijg net van een mot (leannci ofzo) te horen dat mn /warp gratis op hell server gedelete is omdat hij te OP is. ik heb daar maanden aan gewerkt in survival mode en hard mn best gedaan al voor ik zelf mod werd om die warp daar te krijgen. Dit is even zooi waar ik geen zin in heb, had het sowieso leuk gevonden als dat effe op een andere manier ging of dat iemand ff gevraagd had of ik dingen anders kon doen daar.

Ben nu dan ook ff klaar met haunted, dank voor de support en wie weet kom ik nog wel es buurten, maar heb daar voorlopig effe geen zin in, daarvoor heb ik er iets teveel tijd in gestopt.

dus later mensen voor wat mij betreft.
:o
Bye cheq, bye warp gratis... :(

E

Evatje019

Guest
Hopelijk zien we je snel weer Cheqiee :(
Echt jammer van je warp :eek:

xx Eva:rolleyes:

C

Checkpointx

Guest
ik heb nog even 1 laatste keer ingelogged om mn oude farm iets aan te passen, hiermee is iedere OP permanent opgelost. Sorry voor de mensen die allemaal spullen gedoneerd hebben om andere spelers mee te helpen, ik kan ze niet meer teruggeven, vraag een mod maar om ze er ergens uit te plukken als je ze echt terug wilt...

Ik ben er in ieder geval goed klaar mee...

15i476t.png

34oox87.png

Rellebel

Niet Verified
18 feb 2014
21
29
134
Jammer dat het zo gegaan is ... Ik begrijp je frustratie, maar is er geen gesprek/ oplossing meer mogelijk? Ik ken je niet persoonlijk maar heb wel veel van je inzet gezien. Het is zonde als HN zo'n speler verliest ...

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
doei cheq

Status
Niet open voor verdere reacties.