Ik klik te snel :s

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Kan dit worden weggehaald ik wordt om de 3sec gekickt terwijl ik gewoon jitterclick xD
En dit houdt hackers niet echt tegen doe dan voor 25cps ipv 15cps fz
Dank u
Evil

Bijlagen

• Schermafbeelding 2015-06-02 om 20.57.06.png
    Schermafbeelding 2015-06-02 om 20.57.06.png
    37,5 KB · Bekeken: 199

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Remy zei dat dit was om het eerlijk te maken. 98% is noob 2% is pro. Dan is het eerlijker als de game goed is voor de meerderheid. Dit is het topic waar ik eigenlijk op wachten. Laat de discussie beginnen!

Moffel

Niet Verified
2 mei 2015
110
15
154
24
Hier kan ik wel mee leven, gewoon even mijn strafe fixen en dan kan ik het hier wel mee doen :D

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
495
181
295
24
Nederland
Als je inderdaad een beetje minder snel klikt, i know makkelijker gezegd dan gedaan bij sommige. Toch moet het even, als dit probleem echt te groot word zal het vast wel 1 cps hoger gaan. (Ik beloof niks)

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
zei remy niet dat de teveel clicks gewoon niet werden uitgevoer (ofzoiets) niet dat je werd gekickt

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
en Evilhebix, Remy gaat dit toepassen op Alle servers (zei hij gisteravond), dus is waarschijnlijk ook al gedaan.
Gg Prison en miners :3

PoolLight

Niet Verified
7 sep 2014
54
25
94
Lol 3 weken geleden vroeg je aan mij hoe ik jitterclickte xD nu haal je 15cps+ lmao

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
@remymine met alle respect er was niks mis met hoe het was je was niet *Heel* erg in nadeel als je minder cps hebt ping is meer iets dat minder op zou moeten zijn.

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Helemaal gelijk..... ik click ook gemiddeld 14x per sec in een fight als ik ook normaal ga clicken ben ik binnen 3 sec weg...
Kan ook niet normaal refillen.. Dacht eerst dat dit alleen op kitpvp kwam, maar het is nu overal.
Ben er een beetje klaar mee..... Ik hoop dat hier wat aan word veranderd. Of jullie doel is om alle goeie pvpers te laten quiten?
Heb zulke verhalen van bepaalde mensen binnen gekregen, ik ga geen namen opnoemen.

Mvg Dominik,

#ICrazyyTeam

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Inmiddels zijn de limieten aangepast.

Tevens "gewoon aan het jitterclicking" zoals in de OP staat; Dat willen we dus niet meer hebben :P Vandaar dit. Ook werkt die CPS limiter goed tegen killaura/forcefield, omdat dit ook veel clicks per seconds oplevert.
Ik heb niets tegen goede pvp-ers. Wel tegen pvp-ers die methoden gebruiken die niet iedereen kan toepassen, zoals gamemuizen, macro keys, en dit geval nu dus ook jitterclicking. Die dingen maken je geen goede pvp-er. Je kunt pas die vergelijking trekking als iedereen onder 'ongeveer' dezelfde omstandigheden kán pvp-en.
Waarom dan die kicks? Om je te laten stoppen zo'n toepassingen te gebruiken. Als je je muis normaal vasthoud en met 1 a 2 vingers klikt ga je lang niet boven de 15 cps uitkomen. Goed nu hebben we het limiet op 19 cps staan, mocht er wat speling zijn. Gemiddeld wordt er zo'n 8 cps geklikt door mensen op KitPvP.
Als die kicks je niet helpen te stoppen, dan moeten die kicks je maar helpen 'ragequiten'.

Opvallend wel dat ik nu een uur de chat in de gaten houdt op kicks. En dan 95% voor mensen met een "iCrazzy" naam was. Voor de meerderheid is dit dus een goede keus geweest. En daar ga ik voor, de meerderheid, waarbij als je nou met goede argumenten komt ik de limieten best wil verhogen. Zoals net ook is gebeurd.

jim

Niet Verified
30 okt 2014
218
70
169
21
Nederland (zuid-Holland)
Inmiddels zijn de limieten aangepast.

Tevens "gewoon aan het jitterclicking" zoals in de OP staat; Dat willen we dus niet meer hebben :p Vandaar dit. Ook werkt die CPS limiter goed tegen killaura/forcefield, omdat dit ook veel clicks per seconds oplevert.
Ik heb niets tegen goede pvp-ers. Wel tegen pvp-ers die methoden gebruiken die niet iedereen kan toepassen, zoals gamemuizen, macro keys, en dit geval nu dus ook jitterclicking. Die dingen maken je geen goede pvp-er. Je kunt pas die vergelijking trekking als iedereen onder 'ongeveer' dezelfde omstandigheden kán pvp-en.
Waarom dan die kicks? Om je te laten stoppen zo'n toepassingen te gebruiken. Als je je muis normaal vasthoud en met 1 a 2 vingers klikt ga je lang niet boven de 15 cps uitkomen. Goed nu hebben we het limiet op 19 cps staan, mocht er wat speling zijn. Gemiddeld wordt er zo'n 8 cps geklikt door mensen op KitPvP.
Als die kicks je niet helpen te stoppen, dan moeten die kicks je maar helpen 'ragequiten'.

Opvallend wel dat ik nu een uur de chat in de gaten houdt op kicks. En dan 95% voor mensen met een "iCrazzy" naam was. Voor de meerderheid is dit dus een goede keus geweest. En daar ga ik voor, de meerderheid, waarbij als je nou met goede argumenten komt ik de limieten best wil verhogen. Zoals net ook is gebeurd.
ik ben nu banned voor commentaar, en pvpers oefenen de hele tijd om goed te klikken en dan block je dat gewoon...

PoolLight

Niet Verified
7 sep 2014
54
25
94
@remymine Iedereen kan jitterclicken, het kost alleen veel oefenen. Als je een goede muis hebt gaat het weleenswaar beter in het begin, maar dit vind ik niet oneerlijk. Ik zelf heb een razer deathadder en Evil een game muis van 15 euro en hij clickt ongeveer even snel als mij dus het maakt niet veel uit. Zelfs @dauwdruppel zegt dat hij met zijn muis van 5 euro even snel kan clicken als met zijn razer muis.
Ik vind het wel goed dat je het limiet hebt verhoogt naar 19 maar ik vind deze plugin nog steeds niks, ik ben sws niet voor 'g-cheat' plugins maar dat kan aan mij liggen. Ik zelf ben verbannen van een grote PvP server op mijn PoolLight account voor 'auto clicker' en op mijn alt voor 'hacked client' die ik niet had.
Ik weet dat deze plugin de server zal helpen van hackers en andere cheaters maar ik zou gewoon weer voor het 'oude' haunted gaan, wel anti-cheat maar geen anti-cheat die mensen kan bannen/kicken.

Dit is MIJN mening maar misschien is jouw mening anders.
~PoolLight

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
@remymine Iedereen kan jitterclicken, het kost alleen veel oefenen. Als je een goede muis hebt gaat het weleenswaar beter in het begin, maar dit vind ik niet oneerlijk. Ik zelf heb een razer deathadder en Evil een game muis van 15 euro en hij clickt ongeveer even snel als mij dus het maakt niet veel uit. Zelfs @dauwdruppel zegt dat hij met zijn muis van 5 euro even snel kan clicken als met zijn razer muis.
Ik vind het wel goed dat je het limiet hebt verhoogt naar 19 maar ik vind deze plugin nog steeds niks, ik ben sws niet voor 'g-cheat' plugins maar dat kan aan mij liggen. Ik zelf ben verbannen van een grote PvP server op mijn PoolLight account voor 'auto clicker' en op mijn alt voor 'hacked client' die ik niet had.
Ik weet dat deze plugin de server zal helpen van hackers en andere cheaters maar ik zou gewoon weer voor het 'oude' haunted gaan, wel anti-cheat maar geen anti-cheat die mensen kan bannen/kicken.

Dit is MIJN mening maar misschien is jouw mening anders.
~PoolLight
5 euro? hoho een 2 euro muis van de staples.

• Like
Reactions: Sherwan_

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Oke veranderingen:

CPS naar 20.
Autosoup kick eruit: Nu een broadcast ingame dat een speler mogelijk autosoup gebruikt :p Kun je dan zelf checken en een stafflid erbij halen.
De FastInteract kick -> Killaura is met 30% versoepeld en heeft niet meer voor valse kicks gezorgd.

Hopen dat het nu beter gaat.

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Oke veranderingen:

CPS naar 20.
Autosoup kick eruit: Nu een broadcast ingame dat een speler mogelijk autosoup gebruikt :p Kun je dan zelf checken en een stafflid erbij halen.
De FastInteract kick -> Killaura is met 30% versoepeld en heeft niet meer voor valse kicks gezorgd.

Hopen dat het nu beter gaat.
Remy, kan de chat message van auto-soup verlaagt worden?
Als er maar 1 hacker is die auto-soup toepast, word de hele chat al volgespammen...

Kun je de instellingen niet aanpassen dat het gewoon 1 keer in de chat te zien is, en een automatische bericht naar een mod stuurt of zoiets?

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Remy, kan de chat message van auto-soup verlaagt worden?
Als er maar 1 hacker is die auto-soup toepast, word de hele chat al volgespammen...

Kun je de instellingen niet aanpassen dat het gewoon 1 keer in de chat te zien is, en een automatische bericht naar een mod stuurt of zoiets?
Haha ja gedaan zojuist :P

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Haha ja gedaan zojuist :p
Remy, wanneer word de anti-cheat op Miners/Prison van de blocks afgehaalt?

Ik kan nu niet eens mijn dirt hakken op mijn megaplot (Miners), dan word ik gewoon om elke 5 seconden gekickt.

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Ook daar wordt naar gekeken en ingesteld op een praktische limiet.

Status
Niet open voor verdere reacties.