Ik klik te snel :s

Status
Niet open voor verdere reacties.

MauritsPorta

Verified
MauritsPorta
MauritsPorta ✔
Verified
14 sep 2014
165
51
199
22
Nederland
Foei evil! Je mag niet zo snel klikken! Dit is gewoon een en al onzin.

Ik snap dat het ingesteld moet worden tegen hackers, maar laat please de goede pvpers hun ding doen en laat ze gewoon klikken. Met alle respect, maar wat is het probleem als de een sneller kan klikken dan de ander??
Daarvoor moet je oefenen! @colinmeinema klikt een stuk sneller dan ik (@Evilhebix123 ) ook, dus in een 1vs1 rekken ze me. Dat zijn skills, dus waarom wordt daarvoor gekickt.........

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Ik had een topic er nog over gemaakt hebbem ze gelijk weggehaald omdat er kritiek in stond...

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Nee omdat er al een topic over is. We doen alles hier in 1 topic.

R

Rutgertjuh

Guest
Ik had een topic er nog over gemaakt hebbem ze gelijk weggehaald omdat er kritiek in stond...

Was heel erg voorspelbaar... Ik zat er nog over na te denken om er screens van te maken :P

Mvg,
Rutger

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
160
147
204
27
westervoort
wat is jitterclicken eigelijk en wat zijn cps'en? ik heb slechts een usb muis met een balletje er nog in van 10 á 15 jaar geleden en als mensen zeggen dat iedereen jitterclicken leg het dan eens uit ik wil het ook wel probeeren namelijk

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Ik noem het 'Parkinson Klikken' :-)

Je vinger trilt alsof je de ziekte van Parkinson hebt, door je spieren in je arm aan te spannen.
Heb ook al medische waarschuwingen gezien dat de hele komende generatie voor z'n 30e RSI zal hebben :-)

We zullen zien of het het waard was !

• Like
Reactions: GewoonBeast

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
wat is jitterclicken eigelijk en wat zijn cps'en? ik heb slechts een usb muis met een balletje er nog in van 10 á 15 jaar geleden en als mensen zeggen dat iedereen jitterclicken leg het dan eens uit ik wil het ook wel probeeren namelijk
Je legt je hand gewoon op de muis neer en zet je middelvinger op de sla toets met je wijsvinger eroverheen en dan *trillen* of spamklikken
Maar snekcrem heeft gelijk het is slecht voor je hand maar je hebt ook andere manieren waarop je kan jitterclicken ik doe het daarom niet altijd als ik last krijg van mn hand stop ik ook

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Oke: 25 CPS is het nu. Niemand heeft dat tot nu toe gehaald.
Kill aura wordt er wel door gekicked.

FastInteract kick is eruit, want dat doet die CPS limiter nu ook.

• Like
Reactions: jim

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
160
147
204
27
westervoort
Ik noem het 'Parkinson Klikken' :)

Je vinger trilt alsof je de ziekte van Parkinson hebt, door je spieren in je arm aan te spannen.
Heb ook al medische waarschuwingen gezien dat de hele komende generatie voor z'n 30e RSI zal hebben :)

We zullen zien of het het waard was !
Daarom heb ik dus altijd 2 á 3 dagen last van mijn hand als ik heel vanatiek aan het pvpen ben

• Like
Reactions: MauritsPorta

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Kan dit worden weggehaald ik wordt om de 3sec gekickt terwijl ik gewoon jitterclick xD
En dit houdt hackers niet echt tegen doe dan voor 25cps ipv 15cps fz
Dank u
Evil
Kan je aub eens uitleggen wat jitterklik is? En hoe je het doet?

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Kan je aub eens uitleggen wat jitterklik is? En hoe je het doet?
Je kromt je wijsvinger met je nagel naar de linker knop je spant je spier aan en trilt dan het is slecht voor je hand dus ik zou het niet doen

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Oke: 25 CPS is het nu. Niemand heeft dat tot nu toe gehaald.
Kill aura wordt er wel door gekicked.

FastInteract kick is eruit, want dat doet die CPS limiter nu ook.
Thx
Btw ik heb die 25cps 1x gehaalt ;D

Moffel

Niet Verified
2 mei 2015
110
15
154
24
Jitterclicken is niet erg handig.. Je aim wordt slechter. En waarom zou je het gebruiken in PvP? Ik jitterclick soms voor refillen, maar voor pvpen niet..

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Lol, ik heb nooit last gehad van een CPS kick. Althans jitterclick ik als een beast. Mssn kwam ik toevallig niet on op 't moment dat 't 15 was ;)
( Voor te jitterclicken hoef je geen 99€ muis te hebben. ik heb een muis van amper 5 euro ofzo en ik ben ( zonder mij te groot te voelen ) toch wel goed in PvP.

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
i own ya
maar ik heb gamemuis :)

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Gamemuis of niet dat is allemaal 't zelfde lol. alleen de snelheid ( actie & reactie ) verandert. En ' ownen ' doet niemand. Je bent ofwel goed, of niet goed. op factions kill je mij mischien, maar niet op kitpvp ;) daar is 't fairkit ^^

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Gamemuis of niet dat is allemaal 't zelfde lol. alleen de snelheid ( actie & reactie ) verandert. En ' ownen ' doet niemand. Je bent ofwel goed, of niet goed. op factions kill je mij mischien, maar niet op kitpvp ;) daar is 't fairkit ^^

Niet altijd, sommige (ik bijvoorbeeld) zijn een beetje traag met soupen :p ik soup vaak veel te laat xD

Status
Niet open voor verdere reacties.