Raff Supreme Raff_Gnarrkill ✔ Supreme 23 mrt 2014 380 139 234 37 In de buurt van Eindhoven 5 feb 2015 #21 mcmmo op factions is vandaag gefixed zei remy, dus vanaf nu zul je die wel behouden , tenminste, als het goed is ;)
mcmmo op factions is vandaag gefixed zei remy, dus vanaf nu zul je die wel behouden , tenminste, als het goed is ;)
remymine Owner Staff member remymine ✔ Owner 17 sep 2013 3.727 1.826 425 28 Rotterdam hauntedmc.nl 5 feb 2015 #22 raff666 zei: mcmmo op factions is vandaag gefixed zei remy, dus vanaf nu zul je die wel behouden , tenminste, als het goed is ;) Click to expand... Jep dit klopt. Al zou ik nog wel even wachten met veranderen, aangezien andere dingen nog niet ready zijn, zoals miners/prison coins en skyblock.
raff666 zei: mcmmo op factions is vandaag gefixed zei remy, dus vanaf nu zul je die wel behouden , tenminste, als het goed is ;) Click to expand... Jep dit klopt. Al zou ik nog wel even wachten met veranderen, aangezien andere dingen nog niet ready zijn, zoals miners/prison coins en skyblock.
lorenzokwant Niet Verified 10 okt 2013 47 11 134 24 5 feb 2015 #23 remymine zei: Jep dit klopt. Al zou ik nog wel even wachten met veranderen, aangezien andere dingen nog niet ready zijn, zoals miners/prison coins en skyblock. Click to expand... als prison coins weer ready zijn krijgen de spelers die hun naam hebben verandert hun coins weer trug?
remymine zei: Jep dit klopt. Al zou ik nog wel even wachten met veranderen, aangezien andere dingen nog niet ready zijn, zoals miners/prison coins en skyblock. Click to expand... als prison coins weer ready zijn krijgen de spelers die hun naam hebben verandert hun coins weer trug?
K Kogetsoo Guest 5 feb 2015 #24 lorenzokwant zei: als prison coins weer ready zijn krijgen de spelers die hun naam hebben verandert hun coins weer trug? Click to expand... Lijkt me niet, er is gewaarschuwd dat het eigen risico is. Groeten, Koge
lorenzokwant zei: als prison coins weer ready zijn krijgen de spelers die hun naam hebben verandert hun coins weer trug? Click to expand... Lijkt me niet, er is gewaarschuwd dat het eigen risico is. Groeten, Koge
remymine Owner Staff member remymine ✔ Owner 17 sep 2013 3.727 1.826 425 28 Rotterdam hauntedmc.nl 5 feb 2015 #25 Krijgen ze inderdaad niet terug.
lorenzokwant Niet Verified 10 okt 2013 47 11 134 24 5 feb 2015 #26 Kogetsoo zei: Lijkt me niet, er is gewaarschuwd dat het eigen risico is. Groeten, Koge Click to expand... remymine zei: Krijgen ze inderdaad niet terug. Click to expand... maakt toch niet echt uit ik speel toch nooit prison :P
Kogetsoo zei: Lijkt me niet, er is gewaarschuwd dat het eigen risico is. Groeten, Koge Click to expand... remymine zei: Krijgen ze inderdaad niet terug. Click to expand... maakt toch niet echt uit ik speel toch nooit prison :P
Bauertje Niet Verified 8 aug 2014 835 459 287 24 Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden 5 feb 2015 #27 Maakt voor anderen misschien wel uit. :)