Ja het is echt waar!

E_1981

Niet Verified
28 apr 2015
9
4
62
43
Iedereen moet zich hier voorstellen en daar kunnen Moderators natuurlijk uiteindelijk niet aan ontkomen.

Daarom ook maar eens een klein verhaaltje over mij, E_1981.

Als eerste maar eens een regelmatig gestelde vraag uit de wereld helpen, JA, ik ben inderdaad op aarde gekomen in 1981 en dat maakt mij op dit moment 35 jaren oud en jazeker, ik speel (met veel plezier) MineCraft.

Velen van jullie weten ondertussen dat ik het redelijk regelmatig speel, vrijwel iedere dag zelfs. Ik speel zelf voornamelijk Skyblock en ben daar dan ook regelmatig te vinden. Daarnaast modereer ik natuurlijk op alle servers en ben ik als ik aanwezig ben altijd bereid spelers verder te helpen, dus stuur me vooral een berichtje als je ergens mee zit of een vraag hebt.

Ik ben gevraagd om moderator te worden op Haunted en dit heb ik geaccepteerd, ik hoop dat ik daarbij een bijdrage kan leveren aan jullie speelplezier hier op de server. Mijn kernwaarden zijn respect, eerlijkheid en gelijkwaardigheid. Dit betekend voor mijn moderator taken, dat ik iedereen op dezelfde manier zal behandelen en dat ik geen verschil maak tussen de ene en de andere speler. Daarnaast geloof ik erin, dat we er allemaal samen voor zorgen dat we op Haunted plezierig kunnen spelen als we allemaal samenwerken. Ik zie mijzelf dan ook als een speler net als jullie, maar een speler die gevraagd is om te helpen de boel gezellig te houden.

Zijn er dingen die je over mij wilt weten of heb je een vraag, dan hoor ik dat natuurlijk graag!

Veel plezier hier op Haunted en we komen elkaar vast een keer tegen!