Kerstactie / hack items

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties!

Hebben jullie ook al zo'n zin in kerst? Wij wel en dat gaan we vieren! Zoals jullie hebben gemerkt hebben we op dit moment een sale waarbij alle items in de webshop 25% goedkoper zijn. Een aantal van jullie hebben hier al gebruik van gemaakt en dat is logisch, want wie wil dat nu niet?

Kerstactie

Maar, om in de kerstgedachte te blijven zullen wij 4x een waardebon van €25 verloten aan spelers die in de shop minimaal €7,50 hebben besteed, tussen 18 december om 00:01u. en 26 december om 23:59u. Voor elke bestede €7,50 doe je een keer mee.

Hacked Items

De laatste tijd zijn er nogal wat hacked items in omloop. Deze laten bijvoorbeeld je game crashen. Vaak is het in de vorm van een geschreven boek, anvil of enchabting table. Als je ergens op moet klikken in dit item, doe dat niet! Report het aan een mod of admin, en verwijder de items die je niet vertrouwt.

Mocht je twijfelen, vraag het ook aan een mod of admin of post hier een screenshot.

Groeten,
Koge

• Like
Reactions: Maaraa and Rik 2004

Retep

Niet Verified
24 dec 2014
37
39
124
23
Hey Haunties!

Hebben jullie ook al zo'n zin in kerst? Wij wel en dat gaan we vieren! Zoals jullie hebben gemerkt hebben we op dit moment een sale waarbij alle items in de webshop 25% goedkoper zijn. Een aantal van jullie hebben hier al gebruik van gemaakt en dat is logisch, want wie wil dat nu niet?

Kerstactie

Maar, om in de kerstgedachte te blijven zullen wij 4x een waardebon van €25 verloten aan spelers die in de shop minimaal €7,50 hebben besteed, tussen 18 december om 00:01u. en 26 december om 23:59u. Voor elke bestede €7,50 doe je een keer mee.

Hacked Items

De laatste tijd zijn er nogal wat hacked items in omloop. Deze laten bijvoorbeeld je game crashen. Vaak is het in de vorm van een geschreven boek, anvil of enchabting table. Als je ergens op moet klikken in dit item, doe dat niet! Report het aan een mod of admin, en verwijder de items die je niet vertrouwt.

Mocht je twijfelen, vraag het ook aan een mod of admin of post hier een screenshot.

Groeten,
Koge
Geldt dat voor als je hiervoor al hebt uitgegeven of vanaf nu dat je gaat uitgeven?

Groetjes,

Retep

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
Niet als je iets hebt gewonnen toch

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
Wat bedoel je?

Groeten,
Koge
sorry voor het typen ik was op me gsm.
Ik bedoel mag je ook meedoen als je de rank hebt gewonnnen?
ik heb legend gekocht in de solden wat telt dan de echte prijs of de korting prijs?

mvg rik

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
doe je gewoon mee je moet niks doen behalve voor 7.50euro kopen

Luckie07

Supreme+
Luckie07
Luckie07 ✔
Supreme+
7 mei 2015
78
33
192
Breda
Hey Haunties!

Ja ik heb er al gebruik van gemaakt ik ben superblij mee wat ik heb gekocht

Mvg Luckie07

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
sorry voor het typen ik was op me gsm.
Ik bedoel mag je ook meedoen als je de rank hebt gewonnnen?
ik heb legend gekocht in de solden wat telt dan de echte prijs of de korting prijs?

mvg rik
broertje die legend heb je een half jaar geleden gekocht dit gaat tussen 18/12 en idk

K

Kogetsoo

Guest
De totaalprijs telt, dus huidige prijs tijdens de sale.

Groeten,
Koge

MiningBerkay

Niet Verified
23 dec 2015
96
71
199
Noord Brabant , Oss
Hey Haunties!

Kerstactie

Hacked Items

De laatste tijd zijn er nogal wat hacked items in omloop. Deze laten bijvoorbeeld je game crashen. Vaak is het in de vorm van een geschreven boek, anvil of enchabting table. Als je ergens op moet klikken in dit item, doe dat niet! Report het aan een mod of admin,

D

Deleted member 3363

Guest
Ik vind de combinatie van de twee hierboven genoemde punten lachwekkend. :D

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

K

Kogetsoo

Guest
Dat mag. Krijg je als je weinig tijd hebt. ;)

Groeten,
Koge

itsmesarinax

Niet Verified
18 dec 2015
3
2
42
23
Hoi! Ik deed vandaag skinbattle op het plot van michieltje3000. Ik won toen en daarbij kreeg ik 64 paars/zwarte blokken. Toen ik ging kijken wat het was zag ik dat het anvils waren en toen crashte mijn game. Hoe moet ik nu weer terug komen in creative? moet ik dan gewoon het droppen of niet?
groetjes, sarina

Hogendoorns

Niet Verified
2 jan 2016
4
0
55
21
Amersfoort
www.DITKOMTNOG.com
hey staf hoe kan je ieamand reporten voor hacks? ik heb iemand zien fly hacken: supersupermees ik ben zelf Hogendoorns en heb rank legend ik ben 2x geband voor: hacks en reclame maken de hacks vond ik een goeie reden maar de reclame maken niet ik zie alleen: bij cubecraft hebben ze eggwars

Status
Niet open voor verdere reacties.