Hallo,
Zoals veel mensen al weten zit KitPvP eraan te komen, nadat de nieuwe Hub er is (Zover ik heb gehoord tenminste). In dit topic mijn persoonlijke ideeën voor de nieuwe KitPvP:
~ Bart
Zoals veel mensen al weten zit KitPvP eraan te komen, nadat de nieuwe Hub er is (Zover ik heb gehoord tenminste). In dit topic mijn persoonlijke ideeën voor de nieuwe KitPvP:
- Nieuwe map: Maak een mooie, leuke KitPvP map. Maar, zorg ervoor dat je er nog goed kan PvPen. Hiermee bedoel ik: Vermijd het gebruiken van bloemen, gras etc. Probeer het vlak te houden.
- Eerlijke kits: Maak kits die gelijk aan elkaar zijn. Graag het ''Kit upgrade'' systeem eruit, dat word te oneerlijk naar mijn mening. (Zijn er al goede kits, die gelijk aan elkaar zijn? @remymine? Anders kan ik wel wat kits gaan bedenken als dat nodig is)
- Killstreak rewards: Aangezien we niet oneerlijk willen maken voor net nieuwe spelers, zat ik eraan te denken geen rewards toe te kennen op KitPvP, maar die op Factions toe te kennen.
Voorbeeld: Je maakt een killstreak van 20, en krijgt daarvoor op Factions een key die je kan openen.
- Leaderboards: Maak leaderboards met: Top 10 kills, Top 10 deaths, Top online time, Top kd ratio. Dit motiveert mensen meer om te gaan pvpen.
- Levels: Netzo als op de oude kitpvp map, levels toevoegen. Door kills te maken kan je level omhoog gaan. (Optioneel: Door deaths kan je level naar beneden gaan)
- Duels: Maak een goed werkend duel systeem, aangezien de oude nogal wat bugs had.
- Haunted level: Door kills te maken je haunted level te levelen
- Events: Meer events. (Sumo, 1v1's, FFA)
~ Bart
Laatste update: