Geweigerd Klacht over de regels en commands die aanstaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

iiDarthVader

Niet Verified
31 okt 2015
13
0
30
Ik Heb Vandaag een mute gekregen

Maar Dat kwam omdat diegene die mij mute voor 3 dagen voor de reden spam, socialspy aan had.
Dus kunnen die gene die daar last van hebben msgen of in de openbare chat zetten.
Wil je stoppen in msg met spammen.Of doe gewoon je socialspy uit. K heb daarom deze klacht over de commands die aanstaan wat de gene iriteert en de ander krijgt daarvan gelijk de hoek toegewezen. Dus in deze mail vraag ik (iiDarthVader ,Elite,) niet alleen om unmute. Maar ook voor de andere dat beter is. Om eerst een waarschuwing te geven

iiDarthVader

Niet Verified
31 okt 2015
13
0
30
die gaf mij 5000
skycoins daar was k freaking blij om dus ik spamde wat in msg maar dan komt biba met socialspy en mute me voor freaking 3 dagen zonder te waarschuwen ik denk waar slaat et op

Degene was GirlDoetGames

D

Deleted member 3363

Guest
iiDarthVader,

Ik heb wel moeite moeten doen om je bericht te lezen. Tjeez. Maar even ter zake. Socialspy staat standaard voor alle moderators aan en gaat niet uit omdat jij dat commandeert. Het staat aan om de privéchat te modereren en mensen zoals jij, die de regels overtreden door te spammen of elke andere vorm van de chatregels te breken te bestraffen. Dit wilde ik eventjes kwijt.

@biba30 zal uiteindelijk het eindoordeel maken.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

iiDarthVader

Niet Verified
31 okt 2015
13
0
30
Ik snap je punt maar staat er dan in de regels niet spammen in msg?

Maar men punt is
Zouden diegene die dat iritant vinden een waarschuwing kunnen geven

Groeten ,iiDarthVader ,Elite,

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Een waarschuwing hoort in zo'n geval ook gegeven te worden. Dit is niet gebeurd, dit ligt dus bij de moderator die jou een mute gaf. Je moet blij zijn met een mute van 3 dagen, want officieel zijn alle mutes 7 dagen of langer ;)

We wachten op het antwoord van biba

Biba30

Niet Verified
9 apr 2014
88
46
139
Deze mute blijft staan, ik heb je meerdere malen zien spammen die dag dus vandaar de mute. Zoals mara al zegt kun je blij zijn dat t maar 3 dagen is en geen 7.

Mvg,
Biba

Status
Niet open voor verdere reacties.