hallo, onder andere ben ik 1 van de mensen die zwaar overlast heeft van Tx022Bullet, ook wel bekend onder de naam awiee3, aangezien scammen legaal is op prison, maakt hij hier gebruik van, ik snap dat het verleidelijk is, maar er zit wat mij betreft ook een stopstreep bij. je kan bijvoorbeeld scammen, maar niet bijvoorbeeld voor 400miljoen coins, wat ik vernomen had! dit is super veel, niet alleen ik, er zijn 20 misschien wel 30 mensen slachtoffer van zijn scams, ik wil misschien voorstellen dat iedereen die door hem is gescammed of iets door hem gedaan, dat iritatie opbouwt of tegen de regels is, hier een reactie achter te laten, zodat de staff kan zien, dat er super veel mensen last van hebben, en misschien de staff zo kan zien dat hij niet meer op prison thuis hoort. natuurlijk heeft hij ook vriendjes ( zal geen namen noemen) die zullen voor hem opkomen, omdat hij hun betaald. natuurlijk scammd hij ook op andere dingen zoals factions etc.
dus geef je steun achter, en vertrouw hem niet, laat dit een waarschuwing zijn voor de mensen die nog niks met hem te maken hebben gehad.
groet dead
dus geef je steun achter, en vertrouw hem niet, laat dit een waarschuwing zijn voor de mensen die nog niks met hem te maken hebben gehad.
groet dead