Laatste informatie over server 2.0

• Topicstarter Redacteur Haunted
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Server 2.0 nadert zijn release. Op zaterdag om 15:00 uur gaan de deuren open waarmee Haunted MC aan een gloednieuw avontuur begint, samen met jullie!

Wat is belangrijk om te weten?
* De server sluit om 00:00 uur op 6 april en is tot de release onbereikbaar.
* Het is vanaf nu mogelijk een unban te kopen: Klik hier. Let goed op de voorwaarden.
* Op de facebookpagina van Haunted MC worden er updates gepost en zijn er winacties.

* Heb je brandende vragen: start dan een conversatie met één lid van de staff. Echter staat alle informatie over de 2.0 release verspreid onder het kopje 'nieuws'. Stel dus geen onnodige vragen.

Bedankt voor jullie aandacht!

Last edited by a moderator:

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
*huil huil huil!!!!!!!!!!!!!* ik dacht dat hij op 9 april dicht ging D: nu liggen ongeveer 9stacks dia blocks enzo kapot te gaan D: (survival1)
iemand die daarmee kan helpen, al geef je me maar een kwartiertje om de belangrijkste dingen te verhuizen! **** man, nee dis zooooo stom!!!!!!!!!!!!! sorry ik ben ff boos D:
rip.

xHealinq_

Niet Verified
3 nov 2015
34
5
82
23
Juist die dag geen tijd door mn verjaardag, Najah dan maar met een achterstand het nieuwe factions beginnen xd :P

• Like
Reactions: Rik 2004

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen
Lees de voorwaarden, kopen is niet automatisch een unban, de keuze ligt dan nog volledig bij ons om binnen 24 uur te bepalen wat we gaan doen. Als ze niet kunnen wachten kunnen ze eenmalig op een andere manier bijdragen aan de server. Of een unban kopen na 9 april nog mogelijk is is ook de vraag, het is voor nu het idee dat dit enkel en alleen mogelijk is voor 9 April.
ja alleen als je
nee dat niet
anders zat ik er nu niet op .-.
Slimme Cat xD

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
*huil huil huil!!!!!!!!!!!!!* ik dacht dat hij op 9 april dicht ging D: nu liggen ongeveer 9stacks dia blocks enzo kapot te gaan D: (survival1)
iemand die daarmee kan helpen, al geef je me maar een kwartiertje om de belangrijkste dingen te verhuizen! **** man, nee dis zooooo stom!!!!!!!!!!!!! sorry ik ben ff boos D:
tuurlijk doen ze dat niet like wtf XD denk je dat nou echt maar ja

"Survival 1 zal deels mee gaan naar haunted 2.0
Het deel van 1.7 zal volledig verdwijnen echter de rest zal wel meegaan van survival 1. "

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen
tuurlijk doen ze dat niet like wtf XD denk je dat nou echt maar ja

"Survival 1 zal deels mee gaan naar haunted 2.0
Het deel van 1.7 zal volledig verdwijnen echter de rest zal wel meegaan van survival 1. "
echt he

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
L

LeviboyNL

Guest
Lees de voorwaarden, kopen is niet automatisch een unban, de keuze ligt dan nog volledig bij ons om binnen 24 uur te bepalen wat we gaan doen. Als ze niet kunnen wachten kunnen ze eenmalig op een andere manier bijdragen aan de server. Of een unban kopen na 9 april nog mogelijk is is ook de vraag, het is voor nu het idee dat dit enkel en alleen mogelijk is voor 9 April.
Beter stopen die unbans wel voor 9 April anders krijgen we die hackertjes nooit meer weg, miss is het een idee om een maximum aan unbans in te stellen. (btw die voorwaarden kunnen we niet lezen want de shop website is down atm).

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen
Beter stopen die unbans wel voor 9 April anders krijgen we die hackertjes nooit meer weg, miss is het een idee om een maximum aan unbans in te stellen. (btw die voorwaarden kunnen we niet lezen want de shop website is down atm).
yep

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen
Juist die dag geen tijd door mn verjaardag, Najah dan maar met een achterstand het nieuwe factions beginnen xd :p
alvast gefeliciteerd!

Status
Niet open voor verdere reacties.