Leer elkaar kennen..

Status
Niet open voor verdere reacties.

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
Hallo medespelers,
ik wil graag weten welke richting dat je volgt op school.
laat ons het weten, en leer elkaar kennen.
Ps: die gene die in de basisschool zitten zeg dan wat je tegen dan wil doen.

Ik: ik zit op het Heilig Graf in Turnhout (let niet op de schoolnaam) XD ik doe daar TSO mode-STV (stv= Sociale Technische Vaardigheden)

Wat doe jij?

Groetekes

• Like
Reactions: Rik 2004 and jan28

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Atheneum :)

• Like
Reactions: DuracellKonijn

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
Van 12-14j: Moderne wetenschappen (College Bevegem in Zottegem)
14-16: Moderne wetenschappen + sport (College Bevegem in Zottegem)
16- (hopelijk ;)) 18: Economie + moderne talen (College grotenberge in Zottegem)

Mijn 3de en 4de jaar in Bevegem waren echt fantastische jaren, maar bij veel plezier maken hoort ook slechte punten :p daarom ben ik mijn 5de jaar gestart op Grotenberge met 7 andere mensen van men oude klas in Bevegem, haha

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
vwo 4 alweer
De tijd gaat snel :)

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Gymnasium, derde jaar, Marnix College te Ede, provincie Gelderland, het Koninkrijk der Nederlanden.

Ik heb mijn profielkeuze reeds gemaakt:
Cultuur & Maatschappijleer

Ik ben nu druk in de weer met saxofoon spelen, opdat ik de vooropleiding conservatorium kan gaan doen. :)

Later lijken mij Psychologie, Franse / Spaanse / Duitse / Germaanse / Latijnse / Italiaanse / Romaanse taal en Literatuur / docent op universitair niveau, Architect en Taal- en Letterkunde mooie studies! ;)

rijnier

Niet Verified
12 okt 2014
136
40
144
Heemstede
Gymnasium, derde jaar, Marnix College te Ede, provincie Gelderland, het Koninkrijk der Nederlanden.

Ik ben nu druk in de weer met saxofoon spelen, opdat ik de vooropleiding conservatorium kan gaan doen. :)

Later lijken mij Psychologie, Franse / Spaanse / Duitse / Germaanse / Latijnse / Italiaanse / Romaanse taal en Literatuur / docent op universitair niveau, Architect en Taal- en Letterkunde mooie studies! ;)
Das wel heel veel^^

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Havo/atheneum 2de jaar
Ik wil in het 4 de jaar business gaan doen

School: Willem van oranje college
Wijk en aalburg

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25

Een vriend van mij doet ook vooropleiding conservetorium :)
Hij vindt t in ieder geval leuk :)

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Een vriend van mij doet ook vooropleiding conservetorium :)
Hij vindt t in ieder geval leuk :)
Ik weet sws dat ik het dit jaar nog niet ga halen, maar je kan je ieder jaar weer inschrijven voor auditie, dán ga ik knallen >=)

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Ik weet sws dat ik het dit jaar nog niet ga halen, maar je kan je ieder jaar weer inschrijven voor auditie, dán ga ik knallen >=)
Mijn vriend vond die auditie juist Heel makkelijk, maar hij is ook wel een muziektalent :)

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
ISW locatie Gasthuislaan in 's-Gravenzande. :)

Zit in het 6e jaar van het VWO (atheneum) met N&T (Natuur & Techniek) profiel :)

• Like
Reactions: DuracellKonijn

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
260
133
242
23
Nederland alphen a/d rijn
2e jaar vwo technasium.
Technasium is wiskundige kant van vwo en we hebben Onderzoek&Ontwerp: hier krijgen wij opdrachten van bedrijven die we later moeten presenteren. Bedenken en uitvoeren.

Bijv in t eerste jaar hadden wij een opdracht van avifauna: maak een volgel voliére.

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
2e jaar vwo technasium.
Technasium is wiskundige kant van vwo en we hebben Onderzoek&Ontwerp: hier krijgen wij opdrachten van bedrijven die we later moeten presenteren. Bedenken en uitvoeren.

Bijv in t eerste jaar hadden wij een opdracht van avifauna: maak een volgel voliére.
Heb ik ook, ik vind dat soms wel leuk maar het ligt vooral aan de soort opdracht :p

Status
Niet open voor verdere reacties.