Ik wilde Tweetalig Onderwijs Duits doen, maar dan moest ik naar Deventer toe. Beetje ver :(.Porta Mosana college (vandaar MauritsPORTA :p )
TTO, twee talig onderwijs.
VWO niveau maar 80% van de vakken zijn in Engels
-Gs is His
-biologie is biology
-ak is geo
-etc...
Brugklas :)
Gr.
MauritsPORTA ;)
Je moet je niet dom voelen ik ben in het 3de kleuterklas (groep 2)Ik voel me dom hier :(
Ik mocht een klas niet overslaan, omdat de volgende klas al vol was. Wat een saai jaar lol.Je moet je niet dom voelen ik ben in het 3de kleuterklas (groep 2)
blijven zitten o_O :eek:
mocht je geen jaartje thuis minecraft spelen ? :eek:Ik mocht een klas niet overslaan, omdat de volgende klas al vol was. Wat een saai jaar lol.
Je hoeft je trouwens niet dom te voelen, anders had je wel 'doms' gekregen :p
Toen bestond mc nog niet maar wel Alfpha denk ik mc bestaat pas van 2010 denk ikmocht je geen jaartje thuis minecraft spelen ? :eek:
Was in 2007 :)mocht je geen jaartje thuis minecraft spelen ? :eek:
Ik denk dat je met minecraft evenveel logisch leert denken als je met Wiskunde doet.
ik ook XDlolz, ik ben in groep 2 blijven zitten en mocht een klas 4 overslaan :p
Maar ik ga het volgende jaar een andere opleiding doen, want deze is een beetje saai maar weet nog niet welke
Leg dat maar uit aan je leraar :)pelle van games leer je ook heel veel.
Ik heb van bepaalde games meer over economie, Duits, Engels, Frans, Rekenen en Biologie geleerd dan van welke leraar dan ook.
IDD xD ik doe havo/mavo Hopelijk word het over een jaar HAVO <3Ik voel me dom hier :(