Oooh 3e? Je vond het internaat wel leuk met jr vrienden.1 is fout je hebt zeker vrienden
- ik zit graag op internaat
- ik slaap graag
- ik kijk niet graag tv
Mvg
Twana
Brano, Heb wel maar 1 spel op de telefoon xDno way dat jij maar 1 spel op je telefoon hebt.
1 ik heb geen vriendin
2 heb geen eigen huis
3 ben net 30 geworden
Succes met kiezen
Oooh 3e? Je vond het internaat wel leuk met jr vrienden.
1. Ze denken dat ik rond de 2 meter word (de dokters)
2. Ik heb lenzen.
3. Ik bem verzot op anijsontbijtkoek.
Nee! het is.... de 2e, alleen in geval van nood.
@Twana, ik denk nummer 3
-Ik ben wel eens wakker geworden na een avond stappen met een fietsspoor over mn buik heen (e.g. over me heen gereden)
-Ik heb een keer voor Discotheek Hollywood gestaan met een roze hoelahoep en een transformer (en ze lieten me binnen)
-Met Carnaval ga ik verkleed als koe en is mn openingszin: "Willen gij wel es even nie zo naar mn uiers staren"
Have fun :D
Nope, that happened :)denk de 2e xD
Tis wel zo.Nope, that happened :)
Enne ik geloof er niks van dat je eieren haat :p
Tis wel zo.
Dan denk ik de 3e.
Yup, wie vind die jurk ooit MOOI? o_OKlopt, ik heb niks met Carnaval, een maat van me is wel zo naar Carnaval in Breda gegaan btw...
En bij jou denk ik dan de jurk van trijntje, das iets wat alleen mannen stiekem leuk vinden :p
ze hebben de eerste berekening gedaan toen ik geboren was. deze kwam uit op 2 meter 8, laatst nog een berekening gedaan, deze keer meer van de moeder uitgegeaan. hier kwam 1 meter ~96 uit :P
ze hebben de eerste berekening gedaan toen ik geboren was. deze kwam uit op 2 meter 8, laatst nog een berekening gedaan, deze keer meer van de moeder uitgegeaan. hier kwam 1 meter ~96 uit :p
Nu even een moeilijke :p
-schoolpasje kwijtgeraakt, gevonden, 2 dagen later weer kwijtgeraakt. Na een half jaar weer kwijtgeraakt
-houdt van pizza, vorige nickname: xpizzaxfreakx
-verslaaft aan appels