Lie to me!

Status
Niet open voor verdere reacties.

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
@Twana, ik denk 3e is fake

-Houd van spruitjes
-Kilt soms een schaap in minecraft
-kan niet zonder iPhone leven

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
260
133
242
23
Nederland alphen a/d rijn
1 is fout je hebt zeker vrienden

- ik zit graag op internaat
- ik slaap graag
- ik kijk niet graag tv

Mvg
Twana
Oooh 3e? Je vond het internaat wel leuk met jr vrienden.

1. Ze denken dat ik rond de 2 meter word (de dokters)
2. Ik heb lenzen.
3. Ik bem verzot op anijsontbijtkoek.

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
@freecon Ik denk 1

1. Ik ben designer van het Shotbow Network.
2. Ik val op meiden met blond haar en blauwe ogen.
3. Ik ga vaak naar de starbucks.

C

Checkpointx

Guest
@Twana, ik denk nummer 3

-Ik ben wel eens wakker geworden na een avond stappen met een fietsspoor over mn buik heen (e.g. over me heen gereden)
-Ik heb een keer voor Discotheek Hollywood gestaan met een roze hoelahoep en een transformer (en ze lieten me binnen)
-Met Carnaval ga ik verkleed als koe en is mn openingszin: "Willen gij wel es even nie zo naar mn uiers staren"

Have fun :D

C

Checkpointx

Guest
owh nog een pagina

@sheepy Je houdt echt niet van spruitjes lol
@freecon, ik denk 1, je wordt geen 2 meter, veel te precies en moeilijk in te schatten
@Thijsjuh, zoveel starbucksen zijn er niet in NL, dus denk die. Is bovendien ook echt vunzige koffie daar...

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Oooh 3e? Je vond het internaat wel leuk met jr vrienden.

1. Ze denken dat ik rond de 2 meter word (de dokters)
2. Ik heb lenzen.
3. Ik bem verzot op anijsontbijtkoek.

Denk de 2e

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
owh nog een pagina

@freecon, ik denk 1, je wordt geen 2 meter, veel te precies en moeilijk in te schatten
@Thijsjuh, zoveel starbucksen zijn er niet in NL, dus denk die. Is bovendien ook echt vunzige koffie daar...
Nee! het is.... de 2e, alleen in geval van nood.
En mijn oma maakt ze lekker :D

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
@Twana, ik denk nummer 3

-Ik ben wel eens wakker geworden na een avond stappen met een fietsspoor over mn buik heen (e.g. over me heen gereden)
-Ik heb een keer voor Discotheek Hollywood gestaan met een roze hoelahoep en een transformer (en ze lieten me binnen)
-Met Carnaval ga ik verkleed als koe en is mn openingszin: "Willen gij wel es even nie zo naar mn uiers staren"

Have fun :D

denk de 2e xD

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Nog maar 1 dan:
-Haat eieren
-Hungergames fan
-Vond stiekem de jurk van Trijntje mooi die ze uiteindelijk aanhad

Good Luck and Have Fun

C

Checkpointx

Guest
denk de 2e xD
Nope, that happened :)
Ik vierde toen mn verjaardag inde Breakaway in Rotterdam, en had dat toen van wat "vrienden" gehad als cadeautje met mn zatte harses daarna naar Hollywood waar zo'n uitsmijter stond die op Mr T van The A-Team leek. Die zei zo van "Dus jij wilt zo naar binnen?" ik toen "Yep" en toen mocht ik naar binnen hahaah, ben det ransformer daar in de garderobe vergeten en de hoelahoep is om een lantaarnpaal geëindigd hahaha

Enne ik geloof er niks van dat je eieren haat :p

C

Checkpointx

Guest
Tis wel zo.
Dan denk ik de 3e.

Klopt, ik heb niks met Carnaval, een maat van me is wel zo naar Carnaval in Breda gegaan btw...

En bij jou denk ik dan de jurk van trijntje, das iets wat alleen mannen stiekem leuk vinden :p

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Klopt, ik heb niks met Carnaval, een maat van me is wel zo naar Carnaval in Breda gegaan btw...

En bij jou denk ik dan de jurk van trijntje, das iets wat alleen mannen stiekem leuk vinden :p
Yup, wie vind die jurk ooit MOOI? o_O

C

Checkpointx

Guest
Het lijkt soms wel alsof we de grootste debielen naar het Songfestival sturen lol, vorig jaar als enige uitzondering.... Zelfs voordat ze gezongen had, kon ik haar ook wel vertellen dat je met zo'n suf liedje nooit gaat winnen en die vuilniszak die ze aanhad hielp ook niet...

Zo dat lucht op hahhaha

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
260
133
242
23
Nederland alphen a/d rijn
owh nog een pagina

ze hebben de eerste berekening gedaan toen ik geboren was. deze kwam uit op 2 meter 8, laatst nog een berekening gedaan, deze keer meer van de moeder uitgegeaan. hier kwam 1 meter ~96 uit :P

C

Checkpointx

Guest
ze hebben de eerste berekening gedaan toen ik geboren was. deze kwam uit op 2 meter 8, laatst nog een berekening gedaan, deze keer meer van de moeder uitgegeaan. hier kwam 1 meter ~96 uit :p

Gewoon een beetje Pokon Plus in de speen doen en komt helemaal goed met die 2 meter :p

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Nu even een moeilijke :p
-schoolpasje kwijtgeraakt, gevonden, 2 dagen later weer kwijtgeraakt. Na een half jaar weer kwijtgeraakt
-houdt van pizza, vorige nickname: xpizzaxfreakx
-verslaaft aan appels

C

Checkpointx

Guest
Nu even een moeilijke :p
-schoolpasje kwijtgeraakt, gevonden, 2 dagen later weer kwijtgeraakt. Na een half jaar weer kwijtgeraakt
-houdt van pizza, vorige nickname: xpizzaxfreakx
-verslaaft aan appels

Schooolpasje geloof ik gelijk, maar die pizza geloof ik niet, iets zegt me dat je vegetarisch bent :p

Status
Niet open voor verdere reacties.