Mag ik een unbann please

Status
Niet open voor verdere reacties.

luconia2001

Niet Verified
14 jan 2015
1
0
40
23
Minecraft naam : Luconia2001
Server die u werden verbannen uit : ik ben geband op kit pvp .
Wat denk je dat je deed waardoor je deze straf hebt ontvangen? Ik gebruikte kill aura.
Gelooft u dat de straf is verdiend ? ja want ik gebruikte kill aura en dat is verschrikkelijk en het is niet leuk voor andere spelers .
Waarom wilt u ongedaan worden gemaakt ? Omdat dit mijn favoriete server en ik heb geen anderen servers omdat deze server de beste is.
hoe denk je dat je je gedraagt als je geunbanned bent? ik gebruik geen hacks meer en ik help om andere hackers te vinden
Wat is de datum van uw ban ? ik ben verbannen op 14/01/2015
gaat u nu de regels goed lezen om dit soort dingen te voorkomen ? ja, dat doe ik

bedankt voor het lezen van mijn unban.
Luconia2001

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
  • Like
Reactions: Raff

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
"gaat u nu de regels goed lezen om dit soort dingen te voorkomen ? ja, dat doe ik"
Niet dus....

Dean

Niet Verified
31 okt 2014
98
10
109
22
ik heb al redelijk veel hackers gebanned gekregen maar deze is niet mijn schuld en je bent vandaag pas gebanned en nu al unban vragen en voor kill aura dan nog wel nee nee blijf jij maar nog een tijdje weg -Dean

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
wat ik niet snap is dat dit soort mensen geen unban krijgen maar donator met zo goed als hetzelfde verhaal wel....

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
maar ze zeggen dat het niet uitmaakt of het een donater is of niet, en ze verdienen geen geld meer aan een God. dat geld hebben ze al.

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Je ban is terecht.
Je moet gewoon geen hacks gebruiken dat verpest minecraft.
Je kan nu zeggen dat het je spijt maar je hebt het bewust gedaan terwijl je weet dat dit verboden is... ;)

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
26
Niet kijken stalker!
nee dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat ze een hogere kans krijgen op unban, want als een God zou zeggen dat de server heel goed was enzo dan zouden meer mensen doneren, dan als een speler dat zou zeggen, nietwaar?

snotjong

Niet Verified
12 okt 2014
42
3
64
je beschuldigt de staf nu dus ervan dat ze puur voor geld donateurs wel unbans geven? en de rest niet...
best erge beschuldiging....
aangezien het gewoon niet klopt ook...

Het maakt helemaal niet uit of het waar is dat donateurs wel een unban krijgen waar gewone spelers die niet zouden krijgen. De staf is de eigenaar van de server en zij mogen weten wat ze er mee doen. Of zoals het in de algemene voorwaarden staat: "Beëindiging van toegang tot onze server
Crewleden behouden het recht om je te kicken, bannen of toegang te beëindigen tot onze website(s) en server(s) om welke reden dan ook. Spelers mogen in beroep gaan tegen hun verbanning, maar crewleden behouden zich het recht om hun beroep te weigeren."

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
wat ik niet snap is dat dit soort mensen geen unban krijgen maar donator met zo goed als hetzelfde verhaal wel....

donateurs die toegeven dat ze kill-aura gebruiken krijgen ook geen unban hoor, waar heb jij het over??? aub geen leugens verspreiden hier

(voor unban word gekeken naar wat je hebt misdaan en leeftijd en bewijs enzo, niet naar rank ;) )

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Mongel800 en gaminmetjordin hebben een unban (3 weken ipv perm, zo goed als t zelfde), volgens mij is t enige verschil tussen hem en mongel is dat hij 1 jaar ouder is...

Dean

Niet Verified
31 okt 2014
98
10
109
22
nou kijk deze gozer matijnkaas krijgt nu ook een ban net zoals jij waarom omdat julie noobs zijn en julie hebbe add-ons nodig om te kunne pvpe

NicolasDoesSurvival

Niet Verified
17 mei 2014
126
50
149
25
Pluto
Als je koopt een rank en je denkt dat ranks kunnen NIET geband worden maar ze kunnen wel geband worden door hacks,schelden,griefen,reclameren enzo.

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
Mongel800 en gaminmetjordin hebben een unban (3 weken ipv perm, zo goed als t zelfde), volgens mij is t enige verschil tussen hem en mongel is dat hij 1 jaar ouder is...

staff kijkt naar wat ze precies misdaan hebben en leeftijd heeft er ook wel mee te maken ja, niet dat ze een rank hebben of niet ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.