Hoe heet jij eigenlijk op mc?nou kijk deze gozer matijnkaas krijgt nu ook een ban net zoals jij waarom omdat julie noobs zijn en julie hebbe add-ons nodig om te kunne pvpe
Hoe heet jij eigenlijk op mc?nou kijk deze gozer matijnkaas krijgt nu ook een ban net zoals jij waarom omdat julie noobs zijn en julie hebbe add-ons nodig om te kunne pvpe
Snek heeft er met mij over gepraat, ik snap ook hoe dat nu zit, alhoewel de straf eigenlijk nu wel fair genoeg is. 3-4 weken ban is best gigantisch lang + aangezien zijn leeftijd begrijp ik 't ook wel ( van Gamingmetjordin ). Maar ik vind dat de ' ernst ' vand e hacks ook erbij gerekend moet worden, of is dat al zo ?staff kijkt naar wat ze precies misdaan hebben en leeftijd heeft er ook wel mee te maken ja, niet dat ze een rank hebben of niet ;)
in theorie wel, maar ja, kan jij een hack bedenken die minder erg is? die zal er vast wel zijn, maar die worden niet gereport of gevonden door mods.... de mods vinden voornamelijk kill-aura, auto-soupers en X-rayers... en dat is gewoon allemaal dezelfde ban waard ;)Maar ik vind dat de ' ernst ' vand e hacks ook erbij gerekend moet worden, of is dat al zo ?
Auto clicker, speed hacks miss, nofall, autofarm, etc etc. Zo zijn er nog veel meer 'kleine hacks'.Nou .. Ik kan momenteel niets bednken dat minder erg is ... Bv Autoclicker?
Auto clicker, speed hacks miss, nofall, autofarm, etc etc. Zo zijn er nog veel meer 'kleine hacks'.
echt waar? Sorry dat ik dit zeg dit slaat dus nergens op Jordin en Mongool hadden hacks kleine hacks? Gwn hacks, hacks = ban . Dan bijv een vriend van mij geen donater is gebanned voor hacks hij had kill aura, Mongool ook maar Mongool had een rank had mijn vriend een rank nee. Maar een half jaar later was hij perongeluk geunbanned door de Banreset dus ik en hij ginger er toen op spelen we vonden prison leuk. Toen werd er gevraagd of hij ooit had gehackt en na 3 maanden .legit te spelen werd hij alsnog gebanned oke ind hij had gehackt eigen schuld dikke bult maar wrm worden 2 andere hackers niet permban? Dit slaat gewoon nergens op ik wed dat ze na hun unban weer gaan hacken. Jordin had zelfs toegegeven dat hij Huzuni had en dan heeft hij geen perm Of iedereen die hackt permban Of niemand permban die hackt de eerste lijkt mij het besteMongel800 en gaminmetjordin hebben een unban (3 weken ipv perm, zo goed als t zelfde), volgens mij is t enige verschil tussen hem en mongel is dat hij 1 jaar ouder is...
Das ind waar er zijn veel donater s
echt waar? Sorry dat ik dit zeg dit slaat dus nergens op Jordin en Mongool hadden hacks kleine hacks? Gwn hacks, hacks = ban . Dan bijv een vriend van mij geen donater is gebanned voor hacks hij had kill aura, Mongool ook maar Mongool had een rank had mijn vriend een rank nee. Maar een half jaar later was hij perongeluk geunbanned door de Banreset dus ik en hij ginger er toen op spelen we vonden prison leuk. Toen werd er gevraagd of hij ooit had gehackt en na 3 maanden .legit te spelen werd hij alsnog gebanned oke ind hij had gehackt eigen schuld dikke bult maar wrm worden 2 andere hackers niet permban? Dit slaat gewoon nergens op ik wed dat ze na hun unban weer gaan hacken. Jordin had zelfs toegegeven dat hij Huzuni had en dan heeft hij geen perm Of iedereen die hackt permban Of niemand permban die hackt de eerste lijkt mij het beste
Hackers moet je aanpakken maar als je ze dan nog een 2e kans geeft moet jendie iedereen geven. (Dit is niet een poging om mijn vriend: JustinThaMiner te unbannen maar als voorbeeld bij dit incident) bedankt voor het lezen denk er nog even over na wat ik hiermee probeer duidelijk te maken zie het niet als total disrespect het is gwn kritisch...
Evil <3
@Snekcrem
Zou je hier even naar willen kijken bedankt :)
Dat deden mongel800 en gamingmetjordin ook, en die kregen een unban....Pelle er is niks dumb aan die post het is terecht geeneens een dag gebanned en nu al unban vragen ? Nee
Volgens mij weet je niet helemaal hoe autoclicker werkt :pspeedhacks en no fall damage vind ik toch wel echt ban waard, auto clicker misschien niet persee, maar je kan die makkelijk instellen om te auto soupen enzo :p
komt er dus nog steeds op neer: alle hacks die door mods opgespoord kunnen worden, of die gereport worden zijn eigenlijk allemaal even erg ;)
AfgewezenHeeft hij al een unbantopic gemaakt? 3 maanden hacks clean is een goede motivatie.
Gelijk, hacken= permbanDas ind waar er zijn veel donater s
echt waar? Sorry dat ik dit zeg dit slaat dus nergens op Jordin en Mongool hadden hacks kleine hacks? Gwn hacks, hacks = ban . Dan bijv een vriend van mij geen donater is gebanned voor hacks hij had kill aura, Mongool ook maar Mongool had een rank had mijn vriend een rank nee. Maar een half jaar later was hij perongeluk geunbanned door de Banreset dus ik en hij ginger er toen op spelen we vonden prison leuk. Toen werd er gevraagd of hij ooit had gehackt en na 3 maanden .legit te spelen werd hij alsnog gebanned oke ind hij had gehackt eigen schuld dikke bult maar wrm worden 2 andere hackers niet permban? Dit slaat gewoon nergens op ik wed dat ze na hun unban weer gaan hacken. Jordin had zelfs toegegeven dat hij Huzuni had en dan heeft hij geen perm Of iedereen die hackt permban Of niemand permban die hackt de eerste lijkt mij het beste
Hackers moet je aanpakken maar als je ze dan nog een 2e kans geeft moet jendie iedereen geven. (Dit is niet een poging om mijn vriend: JustinThaMiner te unbannen maar als voorbeeld bij dit incident) bedankt voor het lezen denk er nog even over na wat ik hiermee probeer duidelijk te maken zie het niet als total disrespect het is gwn kritisch...
Evil <3
@Snekcrem
Zou je hier even naar willen kijken bedankt :)