Marteling in creative?

Status
Niet open voor verdere reacties.

12dylan2001

Niet Verified
15 mrt 2014
19
2
69
Hallo Iedereen!

Ik was gezellig in haunted creative. Maar toen opeens zal ik dat JannaGames12 en Skygirl019 online waren.
Ik tp'de naar Janna toe en toen werd ik opgesloten! Hier is het levende bewijs!

ENJOY!

http://youtu.be/Snhr0NvVL4E
Vergeet niet te abboneren

@Rosa

Laatste update:

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
495
181
295
24
Nederland
Dude Wtf,
1. Je tp't zelf, waarom überhaupt?
2. Het is Creative, je kan er zo weer weg als je zou willen..
3. Nadat je zei dat je opgesloten zat, werd je gelijk bevrijdt en kan je ten alle tijden met /jump eruit
4. Let op je grammaticale fouten ;)

Ik ben het eens met je eerste 3 punten.

Wat bedoel je precies met; ''Maar toen opeens zag ik dat JannaGames12 en Skygirl019 online waren.''

Nookie_S5

Supreme
Nookie_S5
Nookie_S5 ✔
Supreme
22 okt 2013
334
61
224
Netherlands, Limburg
Ten eerste horen dit soort dingen niet hier. En ten tweede, wat is het probleem? Zoals de anderen zeiden, je kon zo weg als je wilde. Blijkbaar had je daar niks te zoeken!

12dylan2001

Niet Verified
15 mrt 2014
19
2
69
Dude Wtf,
1. Je tp't zelf, waarom überhaupt?
2. Het is Creative, je kan er zo weer weg als je zou willen..
3. Nadat je zei dat je opgesloten zat, werd je gelijk bevrijdt en kan je ten alle tijden met /jump eruit
4. Let op je grammaticale fouten ;)
M8 denk je nu niet eens ff goed na en denk je dat dit gwn voor de lol is?
Ik ben het eens met je eerste 3 punten.

Wat bedoel je precies met; ''Maar toen opeens zag ik dat JannaGames12 en Skygirl019 online waren.''
Same
Ten eerste horen dit soort dingen niet hier. En ten tweede, wat is het probleem? Zoals de anderen zeiden, je kon zo weg als je wilde. Blijkbaar had je daar niks te zoeken!
Misschien vinden sommige mensen het forum wel iets te ingewikkeld? En ze zegt dat het niet niet hoort, kan je het toch het juiste onderdeel verplaatsen?
Ik heb met Eva gesproken, maar dit is gewoon onschuldig. Hij probeer gwn Eva zwart te maken wss
Vriend je moet echt even nadenken met wat je zegt want eva heeft niks verkeerds gedaan. Als rose online is praten we heel soms ff en meestal tp ik dan. Deed ik deze keer ook en toen zat ik ineens in een of ander ijsje xD.

Status
Niet open voor verdere reacties.