Mcmmo survival

Moet MCMMO weg uit Survival?

• Ja!

Votes: 9 52,9%
  • Nee!

Votes: 8 47,1%

• Total voters
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.

FlaconBacon

Niet Verified
29 apr 2015
111
108
159
22
mijn huis.
Heyo Haunties,

Ik zit ergens mee in m'n maag. Laatst is er MCMMO toegevoegd in Survival. Waarna al gelijk flinke discussie's kwamen. Ik zelf ben tegen de plugin. In factions ben ik er voor, want daar is het handig en helpt tijdens pvp. Maar in survival... het past er gewoon niet bij. Ik bedoel: Je kan axes maken, die meer damage doen dan een enchanted diamond sword! Lees die zin nog eens. Dat past toch niet bij Minecraft? Het maakt de Survival servers te OP! Ik vind dit al OP genoeg eerlijk gezegd. Kijk eens naar een God. Je hebt warp farm, kit god, speed, fly, god, keiveel claimblocks, etc. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Sommigen houden van zulke OP survival. Dat kan ik me heel goed voorstellen. Maar ik hou meer van vanilla survival. (Plugins tegen griefen en fire enzo kan nog wel). Ik vind dit echt niet leuk, en ik ben niet de enige. Mijn punt is: MCMMO maakt survival TE OP! Natuurlijk zijn er veel voor- en tegenstanders voor MCMMO. Maar dit kan echt niet meer.

Bij deze, zet ik een poll neer, en dan na een weekje ofzo,
zou ik het fijn vinden als @Dimdamian , @Datdus , of @remymine hier even naar
kijken. Dus, stem erop los!
MCMMO houden?
MCMMO wegdoen?

Groetjes,
FlaconBacon

dirkwolfs

Niet Verified
10 mei 2015
26
1
87
Dan ben ik wel de eerste ik speel eigenlijk nooit survival maarja.. ik heb er wel ervaring mee en ik zeg:
MCMMO moet blijven omdat je het moet trainen tenzij je een donator rank hebt en je daarop redeemed, ( God krijg je dacht ik 1000)
( Als je het niet eens bent dan ben je vast tegen Pay2Win XD??

FlaconBacon

Niet Verified
29 apr 2015
111
108
159
22
mijn huis.
Dan ben ik wel de eerste ik speel eigenlijk nooit survival maarja.. ik heb er wel ervaring mee en ik zeg:
MCMMO moet blijven omdat je het moet trainen tenzij je een donator rank hebt en je daarop redeemed, ( God krijg je dacht ik 1000)
( Als je het niet eens bent dan ben je vast tegen Pay2Win XD??
Bedankt voor je mening! :D

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Mmm, ik begrijp wat je bedoeld. Misschien is het leuk om de echte pvp skills te verwijderen zodat je die niet kan gebruiken @remymine ? Maar vooral de echte survival skills zoals fishing, woodcutting, mining etc te behouden. Dit lijkt mij nog wel leuke skills voor survival? Wat vind jij hiervan @FlaconBacon

• Like
Reactions: Almath3a

FlaconBacon

Niet Verified
29 apr 2015
111
108
159
22
mijn huis.
Mmm, ik begrijp wat je bedoeld. Misschien is het leuk om de echte pvp skills te verwijderen zodat je die niet kan gebruiken @remymine ? Maar vooral de echte survival skills zoals fishing, woodcutting, mining etc te behouden. Dit lijkt mij nog wel leuke skills voor survival? Wat vind jij hiervan @FlaconBacon
Goed idee!

D

Deleted member 3030

Guest
Dus dan heb ik straks delen voor niks gedaan? Mijn mening, houden zo als het is.

HolySheeper

Supreme
HolySheeper
HolySheeper ✔
Supreme
22 mrt 2014
71
57
144
Minecraft
Dus, als ik het goed begrijp:
Eruit:
Axes
Swords
Archery
Unarmed (Denk ik)
Erin:
Fishing
Mining
Alchemy
Herbalism
Excavation
Repair
Acrobatics
Woodcutting
Taming (Denk ik)

• Like
Reactions: Deleted member 3030
D

Deleted member 3030

Guest
Dus, als ik het goed begrijp:
Eruit:
Axes
Swords
Archery
Unarmed (Denk ik)
Erin:
Fishing
Mining
Alchemy
Herbalism
Excavation
Repair
Acrobatics
Woodcutting
Taming (Denk ik)
Ik vind het prima

C

Checkpointx

Guest
ik ben het (als god rank) eigenlijk ook wel eens met Flaconbacon, denk ranks zijn al een beetje OP, dit maakt het eigenlijk erger. Als je een beetje je best doet voelt het nu al haast aan als creative en dan schieten de plugins hun doel voorbij.

Natuulijk ga ik ook vliegen en overal van gebruik maken als ik op een server zit waar dat kan, maar ik denk ook dat survival hierdoor sneller gaat vervelen, het wordt gewoon te makkelijk.

FlaconBacon

Niet Verified
29 apr 2015
111
108
159
22
mijn huis.
ik ben het (als god rank) eigenlijk ook wel eens met Flaconbacon, denk ranks zijn al een beetje OP, dit maakt het eigenlijk erger. Als je een beetje je best doet voelt het nu al haast aan als creative en dan schieten de plugins hun doel voorbij.

Natuulijk ga ik ook vliegen en overal van gebruik maken als ik op een server zit waar dat kan, maar ik denk ook dat survival hierdoor sneller gaat vervelen, het wordt gewoon te makkelijk.
Kijk je kan natuurlijk ook eens god en fly uitzetten voor een periode, maar dat voelt ook niet helemaal lekker :/

Status
Niet open voor verdere reacties.