Mcmmo survival

Moet MCMMO weg uit Survival?

• Ja!

Votes: 9 52,9%
  • Nee!

Votes: 8 47,1%

• Total voters
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Checkpointx

Guest
Kijk je kan natuurlijk ook eens god en fly uitzetten voor een periode, maar dat voelt ook niet helemaal lekker :/
Ik zou dat alleen doen in een level playing field, dus als dan niemand kan vliegen...

R

Rutgertjuh

Guest
ik ben het (als god rank) eigenlijk ook wel eens met Flaconbacon, denk ranks zijn al een beetje OP, dit maakt het eigenlijk erger. Als je een beetje je best doet voelt het nu al haast aan als creative en dan schieten de plugins hun doel voorbij.

Natuulijk ga ik ook vliegen en overal van gebruik maken als ik op een server zit waar dat kan, maar ik denk ook dat survival hierdoor sneller gaat vervelen, het wordt gewoon te makkelijk.

Ik snap wat je hier bedoeld, maar deze skills duren redelijk lang om ze op max te hebben en met 1000 redeem points heb je wel een begin, maar lang niet alles. Je zal dan toch nog wel een heleboel moeten trainen om alles op level 1000 te hebben en aangezien je steeds langer over één level doet...

Mvg,
Rutger

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
26
Niet kijken stalker!
Dus de echte survival mcmmo skills erin en zonder de /redeem credits
En misschien als je 1000 van iets haalt dat je een beloning krijgt, dus een soort challenge

Status
Niet open voor verdere reacties.