Moeten wij ook eens doen :P #SeeYaInDonutcitySoow jullie gaan meeten in rl denk ik? ;)
Er wordt de laatste tijd wel veel op dit topic gepraat, maar ik vraag me eigenlijk af wanneer de nieuwe meeting komt, want ik heb er eigenlijk wel weer zin in hoor jongens.
Ik denk wel aan het aantal enthousiaste mensen dat het sowieso drukker gaat worden dan op de vorige Haunted meeting, dus als er nog wat geregeld moet worden, kan ik daar zeker wel bij helpen @remymine @biba30
Als je sowieso al niet van plan was om te komen, voel je dan vooral niet aangesproken ;)Mij zie je niet bij zo'n meeting hoor, haha!
Ik heb er ook zin innEr wordt de laatste tijd wel veel op dit topic gepraat, maar ik vraag me eigenlijk af wanneer de nieuwe meeting komt, want ik heb er eigenlijk wel weer zin in hoor jongens.
Ik denk wel aan het aantal enthousiaste mensen dat het sowieso drukker gaat worden dan op de vorige Haunted meeting, dus als er nog wat geregeld moet worden, kan ik daar zeker wel bij helpen @remymine @biba30
Ja xDiedereen is bezig met waar de meeting komt maar een betere vraag is wanneer de meeting er komt
Miss rond de opening van Haunted 2.0? Om de opening te vieren?iedereen is bezig met waar de meeting komt maar een betere vraag is wanneer de meeting er komt
Nice ^^Het lijkt me inderdaad een heel goed plan om het rond de opening van Haunted 2.0 te doen. Ik zal wel eens kijken of ik wat kan regelen met de staf ofc. ;)
Uuuh wat dacht je van niet beter amsterdam ofzoJaaaaaaa Gent!
Je hoeft niets te regelen hoor, je bent tenslotte gewoon een speler van de server. Server meetings worden geregeld door mijzelf of iemand die ik daarvoor aanstel. Volgens mij ben jij niet mij, en ben je niet aangesteld hiervoor.Het lijkt me inderdaad een heel goed plan om het rond de opening van Haunted 2.0 te doen. Ik zal wel eens kijken of ik wat kan regelen met de staf ofc. ;)
En de Menskes uit Noord Nederland komen? Das best een eind..Jaaaaaaa Gent!
Haha man. Jij wordt echt met de dag minder vriendelijk :)Je hoeft niets te regelen hoor, je bent tenslotte gewoon een speler van de server. Server meetings worden geregeld door mijzelf of iemand die ik daarvoor aanstel. Volgens mij ben jij niet mij, en ben je niet aangesteld hiervoor.
Je houding op het forum stoort me, zoals ik al eens persoonlijk bij je gemeld hebt en de vraag is of je uberhaupt op zo'n meeting welkom bent.
Goed om dit topic toch nog serieus af te sluiten, laten we richting de zomer toe inderdaad een meeting organiseren, ik zal hier later in een nieuw topic op terug komen, maar voor nu wordt er even niets door spelers geregeld onder de naam van HauntedMC zoals vipwachtwoord en anderen hier doen.