Meeting tips gezocht!

Haunted meeting 2, zou jij erbij willen zijn?

• Ja

Votes: 17 30,9%
  • Nee

Votes: 8 14,5%
  • Misschien

Votes: 13 23,6%
  • Zeker weten!

Votes: 17 30,9%

• Total voters
    55
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
Soow jullie gaan meeten in rl denk ik? ;)

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
Er wordt de laatste tijd wel veel op dit topic gepraat, maar ik vraag me eigenlijk af wanneer de nieuwe meeting komt, want ik heb er eigenlijk wel weer zin in hoor jongens.

Ik denk wel aan het aantal enthousiaste mensen dat het sowieso drukker gaat worden dan op de vorige Haunted meeting, dus als er nog wat geregeld moet worden, kan ik daar zeker wel bij helpen @remymine @biba30

Maxxoooh

Niet Verified
20 dec 2015
9
4
52
24
Er wordt de laatste tijd wel veel op dit topic gepraat, maar ik vraag me eigenlijk af wanneer de nieuwe meeting komt, want ik heb er eigenlijk wel weer zin in hoor jongens.

Ik denk wel aan het aantal enthousiaste mensen dat het sowieso drukker gaat worden dan op de vorige Haunted meeting, dus als er nog wat geregeld moet worden, kan ik daar zeker wel bij helpen @remymine @biba30

Mij zie je niet bij zo'n meeting hoor, haha!

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech

Ik heb er ook zin inn

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
160
147
204
27
westervoort
iedereen is bezig met waar de meeting komt maar een betere vraag is wanneer de meeting er komt

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
iedereen is bezig met waar de meeting komt maar een betere vraag is wanneer de meeting er komt
Miss rond de opening van Haunted 2.0? Om de opening te vieren?

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Het lijkt me inderdaad een heel goed plan om het rond de opening van Haunted 2.0 te doen. Ik zal wel eens kijken of ik wat kan regelen met de staf ofc. ;)
Je hoeft niets te regelen hoor, je bent tenslotte gewoon een speler van de server. Server meetings worden geregeld door mijzelf of iemand die ik daarvoor aanstel. Volgens mij ben jij niet mij, en ben je niet aangesteld hiervoor.
Je houding op het forum stoort me, zoals ik al eens persoonlijk bij je gemeld hebt en de vraag is of je uberhaupt op zo'n meeting welkom bent.
Goed om dit topic toch nog serieus af te sluiten, laten we richting de zomer toe inderdaad een meeting organiseren, ik zal hier later in een nieuw topic op terug komen, maar voor nu wordt er even niets door spelers geregeld onder de naam van HauntedMC zoals vipwachtwoord en anderen hier doen.

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
Je hoeft niets te regelen hoor, je bent tenslotte gewoon een speler van de server. Server meetings worden geregeld door mijzelf of iemand die ik daarvoor aanstel. Volgens mij ben jij niet mij, en ben je niet aangesteld hiervoor.
Je houding op het forum stoort me, zoals ik al eens persoonlijk bij je gemeld hebt en de vraag is of je uberhaupt op zo'n meeting welkom bent.
Goed om dit topic toch nog serieus af te sluiten, laten we richting de zomer toe inderdaad een meeting organiseren, ik zal hier later in een nieuw topic op terug komen, maar voor nu wordt er even niets door spelers geregeld onder de naam van HauntedMC zoals vipwachtwoord en anderen hier doen.
Haha man. Jij wordt echt met de dag minder vriendelijk :)

Status
Niet open voor verdere reacties.