Meeting tips gezocht!

Haunted meeting 2, zou jij erbij willen zijn?

• Ja

Votes: 17 30,9%
  • Nee

Votes: 8 14,5%
  • Misschien

Votes: 13 23,6%
  • Zeker weten!

Votes: 17 30,9%

• Total voters
    55
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
Voor de Belgen wil ik best eens een meeting in Gent doen :p (daar woon ik nu)
Goed plan! Gent is niet zo ver rijden voor mij dus dan zal ik waarschijnlijk ook van de partij zijn.

tribgrep

Niet Verified
2 aug 2015
0
0
67
32
Belgie
Gent klinkt inderdaad aangenamer haha.
Ik woon zelf in de buurt van Kortrijk, maar met mijn go-pass 10 ben ik zo in Gent :D

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
De eerste meeting zit erop. Een evaluatie doen met 9 personen heeft denk ik weinig zin. Wat wij wel weten, is dat er zeker een volgende gaat komen. Wanneer weten we nog niet, maar
we hebben jouw hulp nodig!

Het is namelijk een beetje saai om de meeting iedere keer in dezelfde stad te doen.. dat gaat vervelen. Heb jij misschien een aanrader voor ons? Een bepaalde stad waarvan je zegt : 'Goh, dat zou nog eens een leuke plek zijn om te meeten'. Of heb jij een activiteit in gedachten die jij graag zou willen doen? Heb al een aantal keren "dierentuin" voorbij zien komen. Misschien weet jij wel een veel leuker idee.. het moet wel voor iedereen betaalbaar en haalbaar zijn qua afstand!

Je zou ons enorm helpen als je de onderstaande enquête invult. Wie weet beslis jij wel wat we gaan doen met de volgende meeting!

Klik hier om de enquête in te vullen
Reageren op het topic mag uiteraard ook!
super leuk idee voor een volgende

Simpie

Niet Verified
7 jan 2015
29
8
109
23
Gent, is voor mij waarschijnlijk geen optie, ik ga niet 4 uur rijden xd

Novaquest

Niet Verified
29 mrt 2015
100
17
144
24
Free-Wifizone
Ik ben 11 en mag niet ver reizen miss Breda?

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Ik denk dat 't beter is als de meeting 1x dichtbij Nederland is, en dan de vogende eens at dichter bij Belgie. Gent is niet zooo ver van mij, maar heb niet echt vervoer, dus ik zeg maar wat voor de anderen ;)

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
waarom niet in antwerpen

L

LeviboyNL

Guest
Hey iedereen

Ik weet niet of het een goed idee is maar misschien is Utrecht wel een leuke plaats omdat het centraal licht. En dan kunnen we laser gamen want wees nou eerlijk wie vind dat nou niet leuk ;) ik heb even gegoogeld en ik kwam op dit uit: http://thewallutrecht.nl/lasergame , het is goedkoop en heeft een praktische ligging aan de A2 . Misschien hebben jullie er wat aan misschien ook niet. Maar de volgende keer ga ik wel komen :D

Mvg LeviboyNL

• Like
Reactions: Keeuske_

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Hey iedereen

Ik weet niet of het een goed idee is maar misschien is Utrecht wel een leuke plaats omdat het centraal licht. En dan kunnen we laser gamen want wees nou eerlijk wie vind dat nou niet leuk ;) ik heb even gegoogeld en ik kwam op dit uit: http://thewallutrecht.nl/lasergame , het is goedkoop en heeft een praktische ligging aan de A2 . Misschien hebben jullie er wat aan misschien ook niet. Maar de volgende keer ga ik wel komen :D

Mvg LeviboyNL
En iedereen uit belgie dan? En lasergamen is toch vreselijk duur met een grote groep?

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Hey iedereen

Mvg LeviboyNL
utrecht is de beste plek maar daar was het vorige keer al

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
26 of 27 september had eigenlijk een ideale datum geweest om in gent een meeting te houden. Dat weekend is het ook F.A.C.T.S. in Gent Expo. http://www.facts.be/nl/
Dit is een anime-manga/comic/movie/gaming beurs. Het loopt ook vol met cosplayers die dagen en dat is natuurlijk leuk om naar te kijken.

Ik kom hier te laat mee op de proppen, maar het is misschien wel een goed idéé voor volgend jaar?

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
De eerste meeting zit erop. Een evaluatie doen met 9 personen heeft denk ik weinig zin. Wat wij wel weten, is dat er zeker een volgende gaat komen. Wanneer weten we nog niet, maar
we hebben jouw hulp nodig!

Het is namelijk een beetje saai om de meeting iedere keer in dezelfde stad te doen.. dat gaat vervelen. Heb jij misschien een aanrader voor ons? Een bepaalde stad waarvan je zegt : 'Goh, dat zou nog eens een leuke plek zijn om te meeten'. Of heb jij een activiteit in gedachten die jij graag zou willen doen? Heb al een aantal keren "dierentuin" voorbij zien komen. Misschien weet jij wel een veel leuker idee.. het moet wel voor iedereen betaalbaar en haalbaar zijn qua afstand!

Je zou ons enorm helpen als je de onderstaande enquête invult. Wie weet beslis jij wel wat we gaan doen met de volgende meeting!

Klik hier om de enquête in te vullen
Reageren op het topic mag uiteraard ook!
Remy, Valentijn, Chinouk, Lianne en Kamiel waren laatst ook gedeeltelijk bij de TeamVIP meeting in Rotterdam, misschien leuk om daar nog eens iets te doen?
@remymine @Walking_Fridge @chicchinouk @Lianne @kamiel

Status
Niet open voor verdere reacties.