Goed plan! Gent is niet zo ver rijden voor mij dus dan zal ik waarschijnlijk ook van de partij zijn.Voor de Belgen wil ik best eens een meeting in Gent doen :p (daar woon ik nu)
Goed plan! Gent is niet zo ver rijden voor mij dus dan zal ik waarschijnlijk ook van de partij zijn.Voor de Belgen wil ik best eens een meeting in Gent doen :p (daar woon ik nu)
wat is er in gent te doen van evenement?Voor de Belgen wil ik best eens een meeting in Gent doen :p (daar woon ik nu)
die dag de haunted meeting :pwat is er in gent te doen van evenement?
super leuk idee voor een volgendeDe eerste meeting zit erop. Een evaluatie doen met 9 personen heeft denk ik weinig zin. Wat wij wel weten, is dat er zeker een volgende gaat komen. Wanneer weten we nog niet, maar
we hebben jouw hulp nodig!
Het is namelijk een beetje saai om de meeting iedere keer in dezelfde stad te doen.. dat gaat vervelen. Heb jij misschien een aanrader voor ons? Een bepaalde stad waarvan je zegt : 'Goh, dat zou nog eens een leuke plek zijn om te meeten'. Of heb jij een activiteit in gedachten die jij graag zou willen doen? Heb al een aantal keren "dierentuin" voorbij zien komen. Misschien weet jij wel een veel leuker idee.. het moet wel voor iedereen betaalbaar en haalbaar zijn qua afstand!
Je zou ons enorm helpen als je de onderstaande enquête invult. Wie weet beslis jij wel wat we gaan doen met de volgende meeting!
Klik hier om de enquête in te vullen
Reageren op het topic mag uiteraard ook!
En iedereen uit belgie dan? En lasergamen is toch vreselijk duur met een grote groep?Hey iedereen
Ik weet niet of het een goed idee is maar misschien is Utrecht wel een leuke plaats omdat het centraal licht. En dan kunnen we laser gamen want wees nou eerlijk wie vind dat nou niet leuk ;) ik heb even gegoogeld en ik kwam op dit uit: http://thewallutrecht.nl/lasergame , het is goedkoop en heeft een praktische ligging aan de A2 . Misschien hebben jullie er wat aan misschien ook niet. Maar de volgende keer ga ik wel komen :D
Mvg LeviboyNL
Arnhem <3of gewoon een leuk museum zo als het open lucht museum in Arnhem daar kun je gezellig rond huppelen en er zijn dingen te doen
En iedereen uit belgie dan? En lasergamen is toch vreselijk duur met een grote groep?
utrecht is de beste plek maar daar was het vorige keer alHey iedereen
Ik weet niet of het een goed idee is maar misschien is Utrecht wel een leuke plaats omdat het centraal licht. En dan kunnen we laser gamen want wees nou eerlijk wie vind dat nou niet leuk ;) ik heb even gegoogeld en ik kwam op dit uit: http://thewallutrecht.nl/lasergame , het is goedkoop en heeft een praktische ligging aan de A2 . Misschien hebben jullie er wat aan misschien ook niet. Maar de volgende keer ga ik wel komen :D
Mvg LeviboyNL
Ohhh okay dat had ik niet mee gekregen Sorry :)utrecht is de beste plek maar daar was het vorige keer al
Remy, Valentijn, Chinouk, Lianne en Kamiel waren laatst ook gedeeltelijk bij de TeamVIP meeting in Rotterdam, misschien leuk om daar nog eens iets te doen?De eerste meeting zit erop. Een evaluatie doen met 9 personen heeft denk ik weinig zin. Wat wij wel weten, is dat er zeker een volgende gaat komen. Wanneer weten we nog niet, maar
we hebben jouw hulp nodig!
Het is namelijk een beetje saai om de meeting iedere keer in dezelfde stad te doen.. dat gaat vervelen. Heb jij misschien een aanrader voor ons? Een bepaalde stad waarvan je zegt : 'Goh, dat zou nog eens een leuke plek zijn om te meeten'. Of heb jij een activiteit in gedachten die jij graag zou willen doen? Heb al een aantal keren "dierentuin" voorbij zien komen. Misschien weet jij wel een veel leuker idee.. het moet wel voor iedereen betaalbaar en haalbaar zijn qua afstand!
Je zou ons enorm helpen als je de onderstaande enquête invult. Wie weet beslis jij wel wat we gaan doen met de volgende meeting!
Klik hier om de enquête in te vullen
Reageren op het topic mag uiteraard ook!