Gesloten Mod cheat armor in met creative.

Status
Niet open voor verdere reacties.

TimoZ

Niet Verified
25 feb 2015
9
0
42
21
Ik was geraid een paar maanden geleden door mensen maar ik had mn home nog in die base. Dus ik ging vandaag een keer dood dus respawn ik spawn ik weer in mn base maar die base was ineens helemaal weer mooi gemaakt dus ik ging kijken in de chesten zaten er bijvoorbeeld in 1 diamond boots 2 diamond boots dus dit heb ik gescreenshot en een filmpje van gemaakt. Hopelijk kunnen jullie erachter wie het was, want aan mods die dingen incheaten daar erger ik me aan.

Alvast bedankt,

Timo

Bijlagen

• report mod 1.png
    report mod 1.png
    297,9 KB · Bekeken: 165
  • report mod 2.png
    report mod 2.png
    286,1 KB · Bekeken: 154
  • report mod 3.png
    report mod 3.png
    249,2 KB · Bekeken: 149
C

Checkpointx

Guest
Op welke server was dit? heb je de coordinaten? het is vrij makkelijk om te zien wie wat in en uit chests heeft gedaan.

Snap alleen nog niet helemaal wat hier aan cheaten in zit? Mods mogen op de survival servers in creative mode spelen, das een keuze, als ze dat doen mogen ze alleen niet meer deelnemen aan market zoals je kan begrijpen. Uit je screenshots lijken het me ook eerder godkits dan dat er iets ingespawned is.

TimoZ

Niet Verified
25 feb 2015
9
0
42
21
Oke bedankt ik dacht dat mods helemaal niet in creative op een survival server mochten spelen. Bedankt voor hrt reageren maar ik heb nog een vraag. Mogen ik en mn vriend het stuff houden? Want het is ingecheat

Mvg Timo

C

Checkpointx

Guest
dit lijkt me dan van een mod, ik weet niet hoe jullie daarbij kunnen, maar ook al is het niet geclaimed kan dat toch als griefen gezien worden, zeker als je daardoor items krijgt die je normaal ingame niet kan krijgen.

Het beste kun je ingame even een mod aanschieten die het kan verwijderen en de mod die dit gemaakt heeft even aanspreken op deze slordigheid. Dit soort dingen zou in ieder geval geclaimed moeten zijn.

TimoZ

Niet Verified
25 feb 2015
9
0
42
21
Oke bedankt nu weet ik ook weer dat het wel mag in creative. ;)

Timo

Status
Niet open voor verdere reacties.