Mrlol7lol7 negatieve woorden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Markey

Niet Verified
12 jul 2015
17
0
55
22
@Mrlol7 had vast geen goede dag.. kan een keertje gebeuren. Dat overkomt iedereen toch weleens? ;)

Markey

Niet Verified
12 jul 2015
17
0
55
22
Ohw, ik kijk wel live mee ;) Gl Strip en Mrlol <3

Markey

Niet Verified
12 jul 2015
17
0
55
22
Strip, mag ik je wat vragen? Onder al jouw berichten staat een grijs lijntje met daaronder -StripAxeBabe
Hoe krijg je dat?

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
Misschien even een report topic maken want dit is een beetje verkeerd wat hij allemaal zei !
GR lionel

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Strip, mag ik je wat vragen? Onder al jouw berichten staat een grijs lijntje met daaronder -StripAxeBabe
Hoe krijg je dat?
dat is een handtekening
gwn rechtsbovenaan op je naam klikken/je muis houden en dan rechsts staat handtekening eropklikken en de rest wijst zichzelf wel ui

Just_Yaron

Niet Verified
21 jul 2015
12
4
62
26
The Netherlands
Je kunt de speler beter reporten of "aanklagen" op de forums, Iemand van het HauntedMC personeel team zal er naar kijken en je laten weten of hij zich erg misdragen heeft en/of hij gestraft is.

./chatreport is ook een goede optie om mensen aan te klagen in het spel zelf, een Moderator zal al zijn berichten nakijken en aan de hand daarvan de persoon laten weten wat zijn mening erover is en zelfs misschien straft. Maar aan de hand van deze post heb ik al gezien dat je dat onder de knie hebt :)

Fijne dag verder ;)

Yaron

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Je kunt de speler beter reporten of "aanklagen" op de forums, Iemand van het HauntedMC personeel team zal er naar kijken en je laten weten of hij zich erg misdragen heeft en/of hij gestraft is.

./chatreport is ook een goede optie om mensen aan te klagen in het spel zelf, een Moderator zal al zijn berichten nakijken en aan de hand daarvan de persoon laten weten wat zijn mening erover is en zelfs misschien straft. Maar aan de hand van deze post heb ik al gezien dat je dat onder de knie hebt :)

Fijne dag verder ;)

Yaron
/chatreport heeft hij gedaan maar met /chatreport krijg je een link wat je in je report moet plakken
je moet maar eens /chatreport doen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.