Gesloten Mute omdat ik een dief wou aangeven????????/

Status
Niet open voor verdere reacties.

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
nou vandaag ook leuk ik speel nu 3 maanden skyblock. en ben 3 weken terug bestolen daar heb ik nog steeds erg last van ik hier ook al meerdere forum berichten over bestuurd maar nu dit??? ik probeerde te vragen aan biba30 een moderator of ze de chat geschiedenis kon bekijken want mijn screen shots zijn een beetje mislukt ik snap dat ik zeur maar als iemand al 3 weken loopt te zeggen dat jasper2502 zijn dia pickaxe met silktouch heeft gestolen dan zou je op een gegeven moment toch wel iets verwachten dat er een kern van waarheid in zit en dus krijg ik omdat hij mijn dia pickaxe heeft gestolen ik de straf met mute omdat ik het aangeef zo zie ik het???????//

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
ze zijn mislukt omdat er heel gesproken werd in de chat en ik alleen het laatste deel kom vast leggen.

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Topic is verhuist naar waar het hoort te staan.
Deze mededeling laat ik over aan @biba30 , omdat zij hoofdzakelijk daar alles runt.
MVG whitch.

Biba30

Niet Verified
9 apr 2014
88
46
139
Ik heb je meerdere malen gezegd dat ik geen logs kan terug kijken en ik heb je ook meerdere malen gezegd dat je zelf met bewijs moeten komen. Als jij dat niet kunt moet je niet verwachten dat je aan mijn hoofd kunt blijven zeuren. Op een gegeven moment is de maat vol. De mute blijft staan.

Mvg,
Biba

Status
Niet open voor verdere reacties.