Een normale reuzenpanda wel ja.
I now know how you got so fat.
going off-topic
Een normale reuzenpanda wel ja.
Als jij 3 mods uit Stitch kan noemen kom ik je hoogst persoonlijk een Arsenal poster brengen. Soms vraag ik me af als jij überhapt factions speelt
Als stitchsquad bewijs wil geven dan maken ze een screen met de coördinaten erop aangezien 5 april er toch een reset is en dan alles weg is.dan is het duidelijk voor iedereen of het binnen of buiten of in oude map is,een beter bewijs is er op dit moment denk ik niet.Je moet online zijn op factions om te weten dat het niet in 1 keer ging, dit ging al een tijdje onder de mensen van factions.
Als stitchsquad bewijs wil geven dan maken ze een screen met de coördinaten erop aangezien 5 april er toch een reset is en dan alles weg is.dan is het duidelijk voor iedereen of het binnen of buiten of in oude map is,een beter bewijs is er op dit moment denk ik niet.
Dan kunnen andere factions gelijk uitproberen of die raideble is :) :)
Grapjas, niks coords er heeft zojuist een Admin en Moderator geantwoord einde discussie je gaat onze base nooit vinden en je zal het ook nooit kunnen raiden bij deze ;) best zielig een leugen verspreiden om de coords te krijgen via een mod of admin.
Wat een woede,ik gaf een tip ,was goed bedoeld maar je bent wel heel snel aangebrand:mad:Grapjas, niks coords er heeft zojuist een Admin en Moderator geantwoord einde discussie je gaat onze base nooit vinden en je zal het ook nooit kunnen raiden bij deze ;) best zielig een leugen verspreiden om de coords te krijgen via een mod of admin.