Nee... stitch heeft geen base buiten de border.

Status
Niet open voor verdere reacties.

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060

smileyface

Niet Verified
9 feb 2016
7
1
40
24
Als jij 3 mods uit Stitch kan noemen kom ik je hoogst persoonlijk een Arsenal poster brengen. Soms vraag ik me af als jij überhapt factions speelt

walking fridge heeft bij het begin in stitchsquad gezeten en ik weet zeker dat er nog 1 in heeft gezeten
Neem aan dat je zelf het beste weet welke mods er in jullie faction hebben gezeten als je er vanaf het begin al bij bent en anders kan een faction genoot je vraag beantwoorden

• Like
Reactions: gameingwout

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Conclussie: We zijn zo goed dat mensen zelfs denken dat we buiten de border zitten ook al is het onmogelijk zelfs als je door een mod word getpd kan het niet dan word je instant terug getpd of ga je zelfs dood. Man man man vooral zo door gaan met de onzin verspreiden. Het gaat jullie goed ;)

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Je moet online zijn op factions om te weten dat het niet in 1 keer ging, dit ging al een tijdje onder de mensen van factions.

smileyface

Niet Verified
9 feb 2016
7
1
40
24
Je moet online zijn op factions om te weten dat het niet in 1 keer ging, dit ging al een tijdje onder de mensen van factions.
Als stitchsquad bewijs wil geven dan maken ze een screen met de coördinaten erop aangezien 5 april er toch een reset is en dan alles weg is.dan is het duidelijk voor iedereen of het binnen of buiten of in oude map is,een beter bewijs is er op dit moment denk ik niet.
Dan kunnen andere factions gelijk uitproberen of die raideble is :) :)

Laatste update:

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Als stitchsquad bewijs wil geven dan maken ze een screen met de coördinaten erop aangezien 5 april er toch een reset is en dan alles weg is.dan is het duidelijk voor iedereen of het binnen of buiten of in oude map is,een beter bewijs is er op dit moment denk ik niet.
Dan kunnen andere factions gelijk uitproberen of die raideble is :) :)

Grapjas, niks coords er heeft zojuist een Admin en Moderator geantwoord einde discussie je gaat onze base nooit vinden en je zal het ook nooit kunnen raiden bij deze ;) best zielig een leugen verspreiden om de coords te krijgen via een mod of admin.

smileyface

Niet Verified
9 feb 2016
7
1
40
24
Grapjas, niks coords er heeft zojuist een Admin en Moderator geantwoord einde discussie je gaat onze base nooit vinden en je zal het ook nooit kunnen raiden bij deze ;) best zielig een leugen verspreiden om de coords te krijgen via een mod of admin.
Wat een woede,ik gaf een tip ,was goed bedoeld maar je bent wel heel snel aangebrand:mad:
media_xll_6342494.jpg

xHealinq_

Niet Verified
3 nov 2015
34
5
82
23
Tuurlijk zit die niet buiten de border, Maar wat bijvoorbeeld oud teacher had, Unclaimde base Boven de nether, Misschien bedoelen ze zo iets, Kan natuurlijk niet. ^^

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
Maar dit is gewoon klink klare onzin, geen ENKELE speler can zich buiten de Worldborder begeven, waaronder de Staff (met uitsluiting van Remy .. =Owner die kan doen wat ie wil)

ookal zou iemand van de staff een speler buiten de WB teleporten diegene word automatisch terug getrapt.

bij deze is de discussie gesloten.

StitchSquad mag dan wel een zeer irriterende manier hebben van spelen op factions, maar voor zover ik weet valt dat wel allemaal BINNEN de regels/Worldborder van het Factions onderdeel van haunted.

Status
Niet open voor verdere reacties.