Nether reset? wie is het met me eens?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Achja, ik ga toch nietmeer zovaak op survival, dus boeit me niet veel xD

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Heb je al eens de nether gezien bij factions VOOR de reset, dat is pas een ramp. Maar echt een RAMP.

• Like
Reactions: RyanGo

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Moet je eens proberen, ik begon eerst op singelplayer, dan survival op thn en dan factions.
Als je survival saai vind is je volgende stap dus factions :P

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Áls deze dan gereseted zou gaan worden, moet iedereen goed ingelicht zijn. Ik denk dat je dan moet denken dat de reset dan pas 1 / 2 maanden later zal plaats kunnen vinden, opdat ze gewaarschuwd zijn en hun chests veilig kunnen stellen. ;)

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
Áls deze dan gereseted zou gaan worden, moet iedereen goed ingelicht zijn. Ik denk dat je dan moet denken dat de reset dan pas 1 / 2 maanden later zal plaats kunnen vinden, opdat ze gewaarschuwd zijn en hun chests veilig kunnen stellen. ;)
de nether is in het verleden al eens gereset, afgelopen juli ofzo, meeste mensen hebben daarom ook geen storage in de nether :P

• Like
Reactions: QuintenRex

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Er is zelfs nog een nadeel aan nether reset. 45% van de spawners zijn gemined, dus zullen er nog eens 2x zoveel blaze spawners zijn :s

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Een gold farm in factions is wel OP
GOD apples stromen binnen :P

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
Er is zelfs nog een nadeel aan nether reset. 45% van de spawners zijn gemined, dus zullen er nog eens 2x zoveel blaze spawners zijn :s
Misschien kan remy wel een limit stellen aan hoeveel spawners er mogen generaten, als de nieuwe nether ge-generate word :)

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Is ook een mogelijkheid ^^ Maar laten we nog niet teveel plannen maken voor de toekomst, eerst zien of 't zo zal zijn, anders vallen alle plannen in 't water ^^

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
Is ook een mogelijkheid ^^ Maar laten we nog niet teveel plannen maken voor de toekomst, eerst zien of 't zo zal zijn, anders vallen alle plannen in 't water ^^
was niet echt een plan, was meer om ff remy een reminder te geven dat ALS die de nether ooit weer reset, dat ie dan wel moet uitkijken met de spawners, anders hebben we die dalijk veeel te veel :)

Status
Niet open voor verdere reacties.