Nieuw! haunted vraag van de week #1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste spelers! Een gezellig nieuw onderdeel hier. Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:

"Hoe lang speel jij al minecraft en hoe ben je begonnen?"

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je hem de volgende week wel terug als vraag van de week!

Mijn antwoord: Ik ben met minecraft gestart toen het nog in Beta was. Ik denk vanaf Beta 1.6 of zo? Ik kwam erop door een youtube serie genaamd 'X plays minecraft' of iets dergelijks. Leek me wel een grappig spel en zodoende ben ik begonnen. Eerst speelde ik alleen nog maar single player tot dat er een multiplayer server was gemaakt door mensen op het fok! forum (Waar ik Remy en Dimdamian trouwens ook heb leren kennen).

Have fun, The Haunted Network

Last edited by a moderator:

monkeyking

Niet Verified
24 jun 2014
42
23
144
23
d' mouw

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
nu, ik ben begonnen zomervakantie 2010 mijn broer zijn vriend speelde minecraft ik was direct verkocht ik wou het ook natuurlijk. ik heb mijn ouders overtuigt om dit te spelen (dat is gelukt :p ) sinds dien is dat altijd mijn favoriet spel geweest
ps soms word ik ook gepest op school om dat ik een meisje ben. onnodig vind ik dat. ik blijf natuurlijk spelen :)

mvg

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
nu, ik ben begonnen zomervakantie 2010 mijn broer zijn vriend speelde minecraft ik was direct verkocht ik wou het ook natuurlijk. ik heb mijn ouders overtuigt om dit te spelen (dat is gelukt :p ) sinds dien is dat altijd mijn favoriet spel geweest
ps soms word ik ook gepest op school om dat ik een meisje ben. onnodig vind ik dat. ik blijf natuurlijk spelen :)

mvg
doen ze ook bij jongens :p

• Like
Reactions: DuracellKonijn

stijn123456789

Niet Verified
25 dec 2014
22
3
104
Maastricht
Hey, ik speel ongeveer 3-4 jaar minecraft, en 1 jaar daarvan was alleen singleplayer in crea .

Ik heb het van een vriend die opeens begon over een achtbaan in minecraft. Ik dacht dafuq dat wil ik ook . Na 2 jaar ( in de eerste stopte ik met spelen, toen ik later dat jaar weer begon leerde ik Haunted kennen van vrienden. Sinsdien speel ik vaak mc, en ben ik een fanatiek supporter van Haunted.

( goeie vraag trouwens )

Gr. Heroebrain01

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Mijn verhaal :
Ik begon minecraft in mei 2014 eerst deden mijn neefjes en nichtjes het op de iPad ik dacht wat saai rot spel later kwam er vriend bij mij en die zei je moet minecraft kopen Fk vet . Ik vond het niks maar me broertje kocht het toen ik het bij hem zag wou ik het ook.
Ik ging gelijk met vrienden op de haunted survivalen en kastelen bouwen maar in de zomer hadt ik er geen zin in ik dacht het is saai.
Later ben ik factions gaan spelen met paar vrienden en we vinden het nu helemaal leuk.
Van de slechtse f naar de beste :)

Jossos

Niet Verified
18 okt 2014
30
5
74
Mars
Ik heb m'n kwitantie van Paypal moeten opzoeken, maar het blijkt dat ik begonnen op 22 september, 2010!
upload_2015-2-24_10-41-17.png

Wat een veranderingen! Ik heb vooral heel lang met verschillende modpacks gespeeld (er was toch een Haunted modpack server of is die al ter zielen?), ik speel Minecraft eigenlijk in vlagen, dus een paar maanden niet en dan heel intensief voor een bepaalde periode. Ben vooral fan van het bouwen!

D

Deleted member 2824

Guest
Ik ben met Minecraft begonnen een twee jaar geleden.
Ik was een beetje noob (heel erg)
en toen vond ik haunted.

Groeten.Sebastiaan

Last edited by a moderator:

Supahstarnaomi

Niet Verified
13 feb 2015
8
2
47
Hoi, ik speel minecraft nu al sinds 7 maart, 2012, best al een tijdje dus. Ik kwam erachter omdat wat klasgenoten het ook speelde en er veel over begonnen te praten, ik dacht, nah, ik speel eens de demo, en kijk hoe het is, al snel vond ik het erg leuk. Eerst speelde ik alleen maar singleplayer, meeste servers waren Engels, en daar kon ik geen reet van toen die tijd xD dus ik ben gaan googlen naar nederlandse servers en kwam bij een server uit, nee, geen Haunted, later pas :p. Daar leerde ik HolySheeper en LFplayer kennen, LF haalde me later over om op Haunted te spelen, waarvoor ik hem nog steeds dankbaar voor ben trouwens :D. Nja, dat was het ongeveer, heb het erg leuk gehad hier (nog steeds hoor xD).
Stef, je bent mij vergeten :O

Supahstarnaomi

Niet Verified
13 feb 2015
8
2
47
Hoi, ik speel minecraft nu al sinds 7 maart, 2012, best al een tijdje dus. Ik kwam erachter omdat wat klasgenoten het ook speelde en er veel over begonnen te praten, ik dacht, nah, ik speel eens de demo, en kijk hoe het is, al snel vond ik het erg leuk. Eerst speelde ik alleen maar singleplayer, meeste servers waren Engels, en daar kon ik geen reet van toen die tijd xD dus ik ben gaan googlen naar nederlandse servers en kwam bij een server uit, nee, geen Haunted, later pas :p. Daar leerde ik HolySheeper en LFplayer kennen, LF haalde me later over om op Haunted te spelen, waarvoor ik hem nog steeds dankbaar voor ben trouwens :D. Nja, dat was het ongeveer, heb het erg leuk gehad hier (nog steeds hoor xD).
dus schaam je mij vergeten lol

Retep

Niet Verified
24 dec 2014
37
39
124
23
Pfff, wanneer ik begon was al zo lang geleden. Ik kwam achter minecraft toen ik Paulsaures Jr. een lets play in alpha zafg spelen genaamd: "How to survive and thrive" (jullie weten hoe dat gaat, van het ene filmpje naar het andere :P). Ik vond minecraft heel interessant en besloot dat ik mijn vader (Snek) moest aansporen om de cracked versie ergens vandaan te halen (was toen nog heel noob in downloaden enzo xD). Toen we eenmaal een tijdje cracked speelde besloten we een echt account te kopen om ook multiplayer te kunnen spelen. Ons 'minecraft leven' bestond vooral uit hier een nieuwe wereld, daar een nieuwe wereld, enzovoort. Toen ik ergens vorig jaar haunted tegen kwam, begon snek ook snel mee te spelen door mijn aandringen :). Eerst prison, toen beetje dit beetje dat :P. Dat is het wel zo'n beetje.

Groetjes,

Retep :D

FrazenHD

Niet Verified
5 jan 2015
82
32
104
Ik begon met minecraft rond minecraft 3.7, Ik begon eerst met een survival wereld maar alles was nieuw voor me. Ik vond een klein bos en daar zette ik een craftingtable neer.Maar ik raakte steeds mijn craftigtables kwijt in dat kleine bos. Ik was heel erg noob en mijn eerste huis was van cobblestone en zand. Ik maakte boomhutten en een hele grote piramide :p. Een tijdje later vond ik een server waar ik heel lang op gebleven ben, Maar die server bestaat (helaas) nu niet meer. Ongeveer midden-December vond ik deze server.

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
Ik ben zelf overtuigt dat ik altijd op Haunted blijf. Dat is mijn favorietje! ik ben een dik jaar geleden voor et eerst on gekomen. Na veel maandn heb ik een account gemaakt op dr forum hier. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.