Hallo Haunties,
Ik heb een nieuw YouTube kanaal gestart genaamd: Haunted Network Gaming (HauntedNetworkGaming)
Link: https://www.youtube.com/channel/UCoI8NTiGsKj3CipL7Eh2h4g
Omdat ik zelf steeds wat minder tijd begin te krijgen voor ingame IMV. schoool huiswerk en dat soort sjit.
Ik zou graag een paar helpers zoeken die willen helpen met het maken van video's :)
Natuurlijk geef ik niet zomaar het wachtwoord van het account weg :P
Daarom heb ik voor de mensen die intresse hebben een lijst gemaakt met wat vragen en verplichte dingen.
1. Wat is je Volledige naam?*
2. Wat is je InGame naam? (MC naam)*
3. Je skype naam? (Heb je nog geen skype maak er AUB een aan :) ) *
4. Heb je een goed opname programa?*
5. Heb je ervaring met YouTube Ja? -------> (zet er een link bij)
6. Je leeftijd? *
Als je aan dit alles voldoet en nog steeds motivatie hebt Volg dan alle vragen op!
Ik stuur je binnen 3 Dagen een skype bericht! Geen bericht ontvangen? Helaas :( ! (Geen 2e aanvraag AUB)
OH ja bijna vergeten:
7: Je motivatie? *
*= Verplicht
Dankjewel voor het bekijken en michien tot later :)
Ik heb een nieuw YouTube kanaal gestart genaamd: Haunted Network Gaming (HauntedNetworkGaming)
Link: https://www.youtube.com/channel/UCoI8NTiGsKj3CipL7Eh2h4g
Omdat ik zelf steeds wat minder tijd begin te krijgen voor ingame IMV. schoool huiswerk en dat soort sjit.
Ik zou graag een paar helpers zoeken die willen helpen met het maken van video's :)
Natuurlijk geef ik niet zomaar het wachtwoord van het account weg :P
Daarom heb ik voor de mensen die intresse hebben een lijst gemaakt met wat vragen en verplichte dingen.
1. Wat is je Volledige naam?*
2. Wat is je InGame naam? (MC naam)*
3. Je skype naam? (Heb je nog geen skype maak er AUB een aan :) ) *
4. Heb je een goed opname programa?*
5. Heb je ervaring met YouTube Ja? -------> (zet er een link bij)
6. Je leeftijd? *
Als je aan dit alles voldoet en nog steeds motivatie hebt Volg dan alle vragen op!
Ik stuur je binnen 3 Dagen een skype bericht! Geen bericht ontvangen? Helaas :( ! (Geen 2e aanvraag AUB)
OH ja bijna vergeten:
7: Je motivatie? *
*= Verplicht
Dankjewel voor het bekijken en michien tot later :)