Nieuwe gamemode?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
En hoelang zal 1 ronde moeten duren? 2-3 uur? Want ik denk niet dat iedereen goud kan vinden, voedsel kan vinden (voor honger), de nacht doorstaan zonder een huisje, en laat staan diamonds vinden.

En krijgt iedereen dan ook een tp heel ver van elkaar vandaan, of allemaal 1 centraal punt, dat ze het eerste halfuur geen combat kunnen ofzo?

Ik heb toch echt het gevoel dat degene die gewoon varkens vind, en ergens crouched in een hoekje staat te wachten, meer kans heeft op overleven xD

Als je geen goud vind moet je andere mensen killen (SNEAK ATTACK) er zijn altijd oplossingen. Als ik het speel denkt iedereen maar aan The nether maar ik wil gewoon enchanten zijn en ga naar 0/+ Kill mensen en dan doe je die gear altijd in een anvil ben je 2x zo decked

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
Ik vind het wel een beetje aan de lange kant, of ligt dat aan mij?
Dat klopt, je moet er tijd voor hebben, maar heel veel mensen surviven nog geen 30 minuten xD

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Dan ben je lekker snel klaar :p

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
Inderdaad, maar na 1 uur spelen zijn er nog maar een paar mensen over en dat is zo klaar

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
1 ding het is dan handig als er een team chat bijkomt die alleen de medespelers van je team kunnen lezen!

TheQpowerrr

Niet Verified
20 jul 2014
73
35
142
24
www.youtube.com
Ik heb er zelf ook al over gedacht om een Forum te maken met UHC, het is een geweldige mini-game waarbij je alleen maar hartjes terug kan krijgen door Golden apples of door Potions.
Het zou supervet zijn om een UHC elke maand te houden.
Als jullie meer informatie willen over wat UHC is zou ik op Youtube wat filmpjes zoeken, want Mindcrack, Hermitcraft, CubeSMP en nog veel andere hebben super veel Seizoenen met Spannende Afleveringen.

Veel Succes iedereen ;)

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
Thanks Toni, was vergeten te taggen :P

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ik heb er zelf ook al over gedacht om een Forum te maken met UHC, het is een geweldige mini-game waarbij je alleen maar hartjes terug kan krijgen door Golden apples of door Potions.
Het zou supervet zijn om een UHC elke maand te houden.
Als jullie meer informatie willen over wat UHC is zou ik op Youtube wat filmpjes zoeken, want Mindcrack, Hermitcraft, CubeSMP en nog veel andere hebben super veel Seizoenen met Spannende Afleveringen.

Veel Succes iedereen ;)
Gg, lief! ;)

• Like
Reactions: TheQpowerrr
Status
Niet open voor verdere reacties.