C
Checkpointx
Guest
Vanavond zijn @whitch en ik begonnen aan een nieuwe stad in een voor mij compleet nieuwe stijl. Ik bouw vaak een beetje middeleeuws, vooral ook omdat veel van de blokken zich daar goed voor lenen. Maar nu houden we het iets dichter bij huis en zijn gegaan voor de 18e eeuwse Nederlandse stijl die je zo vaak terug ziet in steden als Amsterdam, Delft, Leiden en Haarlem.
Met dank aan Doc Brano die enorm heeft geholpen met een stukje zee bewoonbaar te maken zijn we snel van start gegaan, Whitch heeft de wegen gemaakt en is nu met een eigen huisje bezig. (ik wil geen bouwwerken van anderen laten zien die nog niet af zijn).
Er gaat nog veel meer komen, maar hier in ieder geval mijn eerste bouwwerkje op e Hell server...
Ik hoop dat jullie deze stijl net zo gaaf vinden als ik :)
Met dank aan Doc Brano die enorm heeft geholpen met een stukje zee bewoonbaar te maken zijn we snel van start gegaan, Whitch heeft de wegen gemaakt en is nu met een eigen huisje bezig. (ik wil geen bouwwerken van anderen laten zien die nog niet af zijn).
Er gaat nog veel meer komen, maar hier in ieder geval mijn eerste bouwwerkje op e Hell server...
Ik hoop dat jullie deze stijl net zo gaaf vinden als ik :)