Wrm is ze gestopt?Heilige drol op een stokje!!! Niet opgemerkt hoe populair deze topic is geworden! Spijtig voor Lisa... Ze is gestopt met minecraft ;(
Ik ken hr wel in real dus LEKKER PUH VOOR ME XD
Juist meer, daar leven koeien en die koeien zijn geen koeien, maar dat zijn mensen en die mensen zijn enge mensen en dat zijn weer pedofielen.lol in real ook
moet zij nu in een eenzaam huisje in de bergen gaan wonen want daar is er minder kans om ze tegen te komen
groter probleem is de bergen is dat het internet nogal duur is ;)Juist meer, daar leven koeien en die koeien zijn geen koeien, maar dat zijn mensen en die mensen zijn enge mensen en dat zijn weer pedofielen.
Mensen, ga niet in de bergen leven, want daar is de kans groot dat je gepakt wordt door pedofielen verkleed als koe. :)
6000 jaar geleden was er ook geen WiFi. :)groter probleem is de bergen is dat het internet nogal duur is ;)
Haha pijnlijk voor de boys? XDerg voor Lisa :eek: dat ze moet stoppen :( maar haunted is erg betrouwbaar (al zeg ik het zelf) en ja een pijnlijke plek (vooral voor jongens) xD
Mvg
Twana
Trouwens ze was toen in het ziekenhuis voor die tijd dus nog pijn pijnlijker voor mij ;(vooral :p :,)